Voi helvetti, että oon huono.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yritän tehdä harjoittelut aina mahdollisimman hyvin. Mutta aina on jotain vinkumista. Ei koskaan saa täydellistä palautetta.

Edellisessä oli vikana, että olen liian hiljainen. Noh seuravassa harjoittelussa suu kävi sitten enemmän.

Mutta sitten mun olisi pitänyt olla omatoimisempi. Voi hitto! Olin mielestäni niin omatoiminen kuin voin vaan olla, mutta ei se sitten riittänyt. Koko ajan kuitenkin tein töitä ja muutaman kerran kysyin mitä voisin tehdä, kun olin jo omat työt tehnyt. Eikö sekin ole omatoimisuutta?

Mä kun luulin, että olin tosi omatoiminen, kun en yhtään seisoskellut tai ollut tekemättä mitään. Ihan sama, olen siis huono työntekijä.

Sait varmasti positiivistakin palautetta.

Kukaan ei ole täydellinen, eikä sellaiseksi tule, eikä tseään ei kannata arvostella vain puutteidensa kautta.

Negatiivinen palaute on tarkoitettu rakentavaksi, sinulle huomioon tuoduksi, missä voit vielä kehittyä.

• Tykkää
Reactions: rockyroad
Työnantajat varmaan vaan keksivät näitä syitä, jotainhan niitten pitää sanoa työkkärille ettei tarvitsisi palkata sinua töihin. Sehän tulisi kalliiksi, palkat, vakuutukset ja lomarahat kaikki pitää maksaa. Halvemmaksi tulee niille, kun odottelevat vähän aikaa ja ottavat sitten taas uuden työharjoittelijan, joka on niille ihan ilmainen.

Sait varmasti positiivistakin palautetta.

Kukaan ei ole täydellinen, eikä sellaiseksi tule, eikä tseään ei kannata arvostella vain puutteidensa kautta.

Negatiivinen palaute on tarkoitettu rakentavaksi, sinulle huomioon tuoduksi, missä voit vielä kehittyä.

Sain positiivistakin, mutta ei paljoa lohduta. Yritän ottaa kritiikin rakentavasti, mutta kun en vaan itse tajua miten olisin voinut olla omatoimisempi.

Tuon ymmärsin, että olin aiemmin kai liian hiljainen, mutta se kuuluu luonteenpiirteisiin, olen hieman ujo. Mutta nyt siitä ei ole sanottu, yrittänyt vaan päästä ujoudesta eroon ja olen onnistunut ihan hyvin. Muissa harjoitteluissa ei ole moitittu, etten olisi tarpeeksi omatoiminen.

En ole kenellekään harjoittelijalle antanut täydellistä palautetta, vaikka jotkut ovat aika lähellä olleetkin. Aina on jotain parantamisen varaa, kuten tietysti itsellänikin. Mutta se kritiikki kannattaa ottaa siltä kannalta, että voit kehittyä työssäsi. Iloitse hyvästä palutteesta, ota opiksesi kritiikistä ja jatka opintojasi hyvällä mielellä. Sitten kun olet ollut vuosikausia töissä, voit alkaa miettiä, joko sitä hipois täydellisyyttä :)

[QUOTE="alkup.";25163964]Sain positiivistakin, mutta ei paljoa lohduta. Yritän ottaa kritiikin rakentavasti, mutta kun en vaan itse tajua miten olisin voinut olla omatoimisempi.

Tuon ymmärsin, että olin aiemmin kai liian hiljainen, mutta se kuuluu luonteenpiirteisiin, olen hieman ujo. Mutta nyt siitä ei ole sanottu, yrittänyt vaan päästä ujoudesta eroon ja olen onnistunut ihan hyvin. Muissa harjoitteluissa ei ole moitittu, etten olisi tarpeeksi omatoiminen.[/QUOTE]

Voithan kai myös valittaa päätöksestä jos se on sinusta liian epäreilu ja häiritsee liikaa, tai laski mielestäsi epäreilusti arvosanaasi.

Jos et jaksa valittaa tai katsot ettei siitä ole hyötyä, niin sitten vain suosittelen että elät eteenpäin. Kaikkiin negatiiviisiin asioihin ei kannata jäädä jumittamaan, niitä kun tulee elämän varrella vähintään riittävästi.

Meidän lapset muuten heittää tuota "ihan sama" kommenttia. Minusta se on tosi lapsellinen heitto eikä kuuluisi aikuisen käytökseen. Aikuisena asiat kuuluu kohdata, ja vähintään yrittää opetella käsittelemään ne kuittaamatta niitä tuolla teini-heitolla.

Yhteistyössä