Voi helvetti että mä en jaksa yhtä mun kaveria!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Kaveri laittaa 3-6 kertaa kuussa viestin, joissa kaikissa sama virsi... Voitko lainata 20-40 euroo..?
Vaikka oon joka kerta vastannu et mul ei oo ylimääräistä... itse opiskelen ja mies on töissä kyllä mutta menoja on itselläkin. Ja kaveri asuu miehensä ja kahden lapsensa kanssa vanhempiensa luona, eikä heillä ole asumiskustannuksia.
Lisäksi he ovat molemmat enemmän tai vähemmän työnvieroksujia. ja kaveri istuu usein bingossa , olen itse hänen autonsa useamman kerran bingon edustalla nähnyt.
Mä en ala kenenkään bingon peluuta makselemaan. äsyttää ku jatkuavsti se on rahaa lainaamassa.....

kuullostaa varsin tutulta... en miekää oo kaverille ikinä lainannu. jos sen virheen tekee, nii saa olla koko ajan lainaamassa. hassua sinänsä, että vaikka joka kerta kieltäytyy antamasta rahaa nii silti pitää vaan kysellä :D

Pidä vaan tiukka linja, äläkä lainaa jatkossakaan.
Vastaapas muuten joku kerta tuollaiseen rahanruinaus-viestiin että mene töihin, niin ne muutkin on rahaa saaneet...

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
kuullostaa varsin tutulta... en miekää oo kaverille ikinä lainannu. jos sen virheen tekee, nii saa olla koko ajan lainaamassa. hassua sinänsä, että vaikka joka kerta kieltäytyy antamasta rahaa nii silti pitää vaan kysellä :D

Sanos muuta. ja just viime keskiviikkona laitoin kerjäysviestiin vastauksen et en lainaa kun mieskin jäi pakkolomalle niin pitää elää nyt säästeliäästi itsekkin. ja nyt jo taas kärtti rahaa lainaan.
ei ymmärrä ei...

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
älä vastaa enää sen rahanpyytämisviesteihin. jo luulis menevän perille.

no sepä se ku ei tunnu menevän perille. oon monta kertaa jättänyt vastaamatta mut aina se parin päivän jälkeen taas on rahaa vailla...

ei se aina auta, vaikka jättää vastaamatta... jossain vaiheessa sitä viestiä alkaa jok.tap tulemaan taas :D

no mutta eihän niihin tarvii vastata vaikka tulis joka päivä. senkus poistaa viestin.

mä en edes ymmärrä miten joku voi kehdata jatkuvasti ruikuttaa rahaa lainaan.
Ja koskaan se ei muutoin oo yhteydessä ku silloin kun on rahaa vailla, joten senkin puolesta tuntuu kurjalta kun pidetään pankkina...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sepä se ku ei tunnu menevän perille. oon monta kertaa jättänyt vastaamatta mut aina se parin päivän jälkeen taas on rahaa vailla...

no oletkos sanonu sille suoraan että sä et lainaa ikinä, milloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no oletkos sanonu sille suoraan että sä et lainaa ikinä, milloinkaan.

mä olen joka ikinen kerta sille sanonu että en lainaa, enkä oo koskaan lainannut, joten kyllä kuvittelis et se uskos...

Minä olen lainannut...no vielä on saamatta muutama kymppi vajaan 1 1/2 vuoden takaisia velkoja :( ei kuulema ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:

Minä olen lainannut...no vielä on saamatta muutama kymppi vajaan 1 1/2 vuoden takaisia velkoja :( ei kuulema ole.

tuohan siinä just on vaarana et rahat jää saamatta. milläs ne maksaa. tai voi maksaakin mut sittenhän ne on taas pa ku ovat kaikille maksaneet vippinsä...

jos lainaa jolta kulta rahaa nii kyl oon sitä mieltä että laina maksetaan kokonaan yhellä kertaa pois, eikä pienissä osissa. saattais toistekkin lainata, ku huomaa että pitää sanansa maksamisen suhteen

jos lainaa jolta kulta rahaa nii kyl oon sitä mieltä että laina maksetaan kokonaan yhellä kertaa pois, eikä pienissä osissa. saattais toistekkin lainata, ku huomaa että pitää sanansa maksamisen suhteen

Joo, aika hiljaista, että joskus lainaisin toiste..vaikka olisi kuinka tarve. Mulle opetettiin, että ensin maksetaan lainat, ja vasta sitten biletetään tms. Vaan ei kaikille näköjään.. Pari kk olisin ihan hyvin voinut odottaa, vaikka odotanhan tietty vieläkin mutten kovin mielissäni :laugh:

Yhteistyössä