Voi helv.. mä en enää tiiä miten päin olisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööh

Vieras
Mä oon ihan pihalla ja paniikissa. Se nummelan raiskauksesta pidätetty tyyppi on ilmeisesti mun tuttu. Kuulin just että hänet on pidätetty samana päivänä kuin tuon tapauksen epäilty ja tuntomerkitkin sopii, mutta se henkilö on sellainen ettei siitä ikinä uskois tollasta. On muitakin asioita mistä epäilen että se on hän mutta en varmaankaan voi niistä nyt huudella. Miten siihen voi/kuuluu suhtautua että läheinen ihminen paljstuu (ehkä) raiskariksi? Ei kai mitenkään...

[QUOTE="vieras";23225758]Ihana stereotypia :heart:

Raiskaus ei ole seksiä, paitsi ehkä vinksahtaneiden fantasioissa. Se on väkivaltaa.[/QUOTE]

Joku vajakki se on kumminki. Ei kaikki paikallaan. Eli mitätön nolla, jolla ei pitäs olla mitn ihmisarvoa

Viimeksi muokattu:
Voit ap esiintyä omalla nimimerkilläsi, koska paljastuit jo eilen(kö se oli?). Ja mitä väliä, jos ei ole kukaan läheinen tuttu. Harvasta nyt naamasta jo näkee, että on taipumusta tuollaiseen.

[QUOTE="vieras";23225788]Voit ap esiintyä omalla nimimerkilläsi, koska paljastuit jo eilen(kö se oli?). Ja mitä väliä, jos ei ole kukaan läheinen tuttu. Harvasta nyt naamasta jo näkee, että on taipumusta tuollaiseen.[/QUOTE]

Mä sain juuri äsken vasta kuulla tästä, joten miten mä oon voinut eilen paljastua?

[QUOTE="vieras";23225788]Voit ap esiintyä omalla nimimerkilläsi, koska paljastuit jo eilen(kö se oli?). Ja mitä väliä, jos ei ole kukaan läheinen tuttu. Harvasta nyt naamasta jo näkee, että on taipumusta tuollaiseen.[/QUOTE]

Niin ja kyseessä on henkilö jota näen vähintään viikoittain.

[QUOTE="aapee";23225823]Kyseessä ei tosiaan oo sellanen tyyppi joka ei muten sais, tossa ton ajankohdan ympärillä hälle on sattunut asioita jotka helposti sais kenet vaan flippaamaan. Ja sitäpaitsi raiskaaminen harvemmin johtuu seksinpuutteesta, vaan on äärimmäinen keino nöyryyttää ihmistä.[/QUOTE]

Niin että kun oma elämä on paskaa, niin jaetaan siitä vähän ympärillekin? Olo varmaan parani kun pääsi nöyryyttämään itselleen tuntematonta ihmistä? Munat pois ja linnaan vaan, tuollaiset ei sais liikkua vapaana.

[QUOTE="aapee";23225831]Mä sain juuri äsken vasta kuulla tästä, joten miten mä oon voinut eilen paljastua?[/QUOTE]
Ok. Et ole sitten sama, kuka jo silloin epäili, että olisi tuttu.

[QUOTE="aapee";23225823]Kyseessä ei tosiaan oo sellanen tyyppi joka ei muten sais, tossa ton ajankohdan ympärillä hälle on sattunut asioita jotka helposti sais kenet vaan flippaamaan. Ja sitäpaitsi raiskaaminen harvemmin johtuu seksinpuutteesta, vaan on äärimmäinen keino nöyryyttää ihmistä.[/QUOTE]
Onnistui kuitenkin pilaamaan oman elämänsä lisäksi myös toisenkin elämän. Olisi pitänyt mennä psykiatrille mieluummin.

Yksi musta nikki jo eilen tätä samaa asiaa pähkäili.

Olisi ihan entinen ystävä mulle...en olisi missään tekemisissä enää, ikinä.

Mun yksi tuttu istuu parhaillaan raiskauksesta, oli tosin ihan "normaali" raiskaus eikä suurta mediahuomiota herättänyt juttu. Koskaan en oo siitä ihmisestä pitänyt, kusipäisyys huokuu hänestä kilometrien päähän. Nyt pidän tietysti vielä vähemmän.

[QUOTE="vieras";23225840]Niin että kun oma elämä on paskaa, niin jaetaan siitä vähän ympärillekin? Olo varmaan parani kun pääsi nöyryyttämään itselleen tuntematonta ihmistä? Munat pois ja linnaan vaan, tuollaiset ei sais liikkua vapaana.[/QUOTE]

Mistä mä tiedän, tuskin hän kovin selkeesti on tuolloin ajatellut, jos siis on syyllinen. Ja jos se on totta niin en tosiaankaan aio tyyppiä puolustella.

Mulla mennyt ohi koko Nummelan raiskaus, mikä tässä oli erityistä? Tai siis miksi ollut mediassa erityisesti?

Raiskaaja tunkeutui täysin tuntemattoman naisen asuntoon aamuyöstä. Nainen ei ollut viettänyt miehen kanssa edellisiltaa, pyytänyt kotiin tai muutakaan.

Raiskaus oli harvinaisen julma. Poliisi ei ole kertonut millaisia vammoja nainen sai, koska haluavat suojella naisen yksityisyyttä, mutta siis vakavia vammoja sai kuitenkin.

Siis kaiken kaikkiaan todella järkyttävä juttu.

Niin ja mitähän sille muka sitten sattui sinä aikana?? kysyn vaan.

[QUOTE="aapee";23323122]Lapsensa kuoli juuri ennen laskettua aikaa.[/QUOTE]

Vauvan palstalla luki, ettei koko vauvaa ollutkaa, vaan tyttö keksinyt sen. Raiskannut jo vuonna 2008 ensimmäisen kerran. On huoltomies, eli yleis avain löytyy. Millä kirjaimella alkaa etunimi?

Yhteistyössä