voi että mä en tykkää itestäni nyt ollenkaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ränttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ränttis

Vieras
Mikä helkkarin stressipeikko mä oonkaan!! Miks ihmisen pitää olla näin arka ja raukkis...?? Millä sen saa pois itsestään.

Tilanne siis se että mä en oo ikinä joutunu hakemaan töitä. Kaikki mun edelliset työpaikat mä oon saanu työharjotteluiden tai sitte aikoinaan kaverin kautta..

Nyt ku oon vielä ollu 3,5 vuotta kotona ja ekaa kertaa oikeasti työnhaussa niin tää on ihan hirveetä. Vaikka järki sanoo että hei, ei se nyt oikeesti oo, mut sisällä kylvää stressi ja ahdistus.

Nyt sitte ku sain ensimmäisen kutsun työhaastatteluun, ni mä oon ihan paniikissa... ARGH! Ja ku järki sanoo ettei mulle mitään pahaa voi tapahtua, niin silti pelottaa...

Äh, miksen mä voi olla rempseempi ja rohkeempi!?

Sano työhaastattelussa, että sua jännittää, se antaa sinusta rehellisen ja sellaisen kuvan, että haluat työpaikan oikeasti =) Usko vain itseesi, hyvin se menee! :flower:

ajattele että sähän oot tunnollinen ja hyvä yöntekijä,etä nehän olis onnekkaita jos sais sut töihin.
ja et kuitenkaan ylimielinen.mutta et ole yhtään vähmpiarvoinen kuion se haastattelija.ajatele etä vähän kuin kaverin kanssa keskustelutuokio

No ku mä ite tiiän et se tilanne varmaan laukee, ku mä pääsen sinne asti, mut ku mua kaikista eniten ketuttaa itessäni se että mä stressaan ja paisuttelen asioita mielessäni etukäteen. Ja ihan pikkuasioista otan ihan hirveen stressin, esim. ihan vaan siitä että miten mä löydän sinne jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Ränttis:
No ku mä ite tiiän et se tilanne varmaan laukee, ku mä pääsen sinne asti, mut ku mua kaikista eniten ketuttaa itessäni se että mä stressaan ja paisuttelen asioita mielessäni etukäteen. Ja ihan pikkuasioista otan ihan hirveen stressin, esim. ihan vaan siitä että miten mä löydän sinne jne...

Valmistaudu huolella, katso sijainti kartalta ja käy mahdollisuuksien mukaan katsomassa paikan sijainti ennakkoon ihan siellä paikan päällä. Ota myös mahdollisuuksien mukaan selvää kaikesta, joista tunnet stressaantuvasi. Saat varmuutta ja myös tietoa yrityksestä/paikasta, jonne olet hakeutumassa töihin.

Yhteistyössä