Voi Helena Koivu parkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No se on erinomaista!
Myös äiti toivon mukaan osaa aikanaan tätä arvostaa.
Mutta, nyt tilanne on vielä erittäin vaikea ja kipeä! Helena tarvitsisi tukea rakentaa omaa tulevaa elämäänsä ilman Mikkoa.

Helena on syvästi loukkaantunut ja revitty kappaleiksi. En usko, että naiselle on helppoa tulla petetyksi ja ns. hävitä.
Ei tuo miehellekään olisi helppoa. Miettikääpä jos tilanne olisi toisin: Helena olisi vaihtanut Mikon vaikka Mikon joukkuekaveriin…
pettää ei saisi, se on aina pöljää, mutta kukapa tietää kuka tässäkin on ollut ns. huolimaton.

Se että aikuset hölmöilee, niin joo mutta se, että vedetään lapset mukaan tollaseen hulluutukseen on kyllä sairasta. Helena on katkera, mutta voisi mennä kammioon miettimään mitä helvettiä, sitten kun saanut palaset kohdileen miettiä asiat paremmin. Se, että alkaa jeesustelee seiskalehdessä ei anna hänestä kovin hyvää kuvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Paras lehti! Mutta ennen oli huomattavasti vieläkin parempi.
Totta, akkarin taso on on laskenut. Ne parhaat piirtäjät kun on kuollut :(
Itse tykkäsin Vicarin Ankoista, se oli sitä hyvää perusankkaa.
Nyky akkarit on vähän kuin animea, mutta kai minä junnaan vanhassa.. heh

Tietty Don Rosat yms on juttu erikseen.
Kielihän akkareissa on ollut AINA ERINOMAISTA JA OIVALTAVAA!

Suotta ei sanota, että 70-80 luvun lapset oppi suomenkielen lukemalla aku ankkaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Oletko koskaan rukoillut?
Joku muukin vastasi mutta minä olen se #63 jolle esitit kysymyksen

Kyllä sitä varmaan lapsena tuli rukoiltua kun koulussa opetettiin tekemään niin. Jossain vaiheessa lapsuutta pyysin tätä taivaan taikuria todistamaan olemassaolonsa jollain tapaa. Arvaa vaan kuinka siinä kävi? Aivan niin, ei merkin merkkiä, ei yhtään mitään. Pikkuhiljaa tietysti sitä alkoi terveellä järjellä ymmärtämään asioita ja totesin että pitäköön satutunkkinsa 🤣

vanhemmat olivat tavallisia tapakristittyjä, jopa niin että ensimmäisellä luokalla kun ensimmäisenä koulupäivänä piti laittaa kädet ristiin niin en tiennyt mitä se tarkoittaa. Laitoin automaattisesti suorat käsivarret X-asentoon. Sitten katsoin muita ja huomasin että miten se pitääkään tehdä.
 
Joku muukin vastasi mutta minä olen se #63 jolle esitit kysymyksen

Kyllä sitä varmaan lapsena tuli rukoiltua kun koulussa opetettiin tekemään niin. Jossain vaiheessa lapsuutta pyysin tätä taivaan taikuria todistamaan olemassaolonsa jollain tapaa. Arvaa vaan kuinka siinä kävi? Aivan niin, ei merkin merkkiä, ei yhtään mitään. Pikkuhiljaa tietysti sitä alkoi terveellä järjellä ymmärtämään asioita ja totesin että pitäköön satutunkkinsa

vanhemmat olivat tavallisia tapakristittyjä, jopa niin että ensimmäisellä luokalla kun ensimmäisenä koulupäivänä piti laittaa kädet ristiin niin en tiennyt mitä se tarkoittaa. Laitoin automaattisesti suorat käsivarret X-asentoon. Sitten katsoin muita ja huomasin että miten se pitääkään tehdä.
Kun et saanut sellaista vastausta kuin odotit niin oletit, ettei rukoukseesi tullut vastausta.

Töykeäsi sanottu, mutta kävikö niin?
 

Yhteistyössä