Luulin, että Helenan suku on Eestistä.Suomessa vallitsee siis slaavikulttuuri.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulin, että Helenan suku on Eestistä.Suomessa vallitsee siis slaavikulttuuri.
Paras lehti!Olen 50v mulle edeleen tulee aku ankka![]()
Totta, akkarin taso on on laskenut. Ne parhaat piirtäjät kun on kuollutParas lehti! Mutta ennen oli huomattavasti vieläkin parempi.
Suomeksi Virosta...Luulin, että Helenan suku on Eestistä.
Niinkuin rukoilut olisi koskaan auttaneet yhtään mitään missään asiassaPRAYER REQUESTS
Click the Pray button to let the campaign Helena owner know you are praying for them.
Oletko koskaan rukoillut?Niinkuin rukoilut olisi koskaan auttaneet yhtään mitään missään asiassa
Mutta nyt yritetään, koska hellulla on hätäNiinkuin rukoilut olisi koskaan auttaneet yhtään mitään missään asiassa
Hellu tarvitsee tonnin päivässä ihmisarvoiseen elämiseen.Hellu tarvii massia, jeesatkaa hellua
Näin on, eikkä mikko ANNA JEESII VITSIT HANKALA TIKLANNEHellu tarvitsee tonnin päivässä ihmisarvoiseen elämiseen.
mitä NÄET?Miksi sinä et muuta Amerikkaan? Kirjoitustaitosi perusteella vastaus jo on nähtävissä.
olen, jos kysyt oliko siitä apua, ei ollut.Oletko koskaan rukoillut?
No voi sulen kakka.olen, jos kysyt oliko siitä apua, ei ollut.
Joku muukin vastasi mutta minä olen se #63 jolle esitit kysymyksenOletko koskaan rukoillut?
Kun et saanut sellaista vastausta kuin odotit niin oletit, ettei rukoukseesi tullut vastausta.Joku muukin vastasi mutta minä olen se #63 jolle esitit kysymyksen
Kyllä sitä varmaan lapsena tuli rukoiltua kun koulussa opetettiin tekemään niin. Jossain vaiheessa lapsuutta pyysin tätä taivaan taikuria todistamaan olemassaolonsa jollain tapaa. Arvaa vaan kuinka siinä kävi? Aivan niin, ei merkin merkkiä, ei yhtään mitään. Pikkuhiljaa tietysti sitä alkoi terveellä järjellä ymmärtämään asioita ja totesin että pitäköön satutunkkinsa
vanhemmat olivat tavallisia tapakristittyjä, jopa niin että ensimmäisellä luokalla kun ensimmäisenä koulupäivänä piti laittaa kädet ristiin niin en tiennyt mitä se tarkoittaa. Laitoin automaattisesti suorat käsivarret X-asentoon. Sitten katsoin muita ja huomasin että miten se pitääkään tehdä.
En tiedä olevani ”jeesustelija”, kristitty kuitenkin.Onko Algoma joku jeesustelija?
Jokainen aktiivikristitty kuten sinä, on jeesustelijaEn tiedä olevani ”jeesustelija”, kristitty kuitenkin.
Ni Klikkasitko hellulle jeesiä?En tiedä olevani ”jeesustelija”, kristitty kuitenkin.