Voi he****tti mua hävettää ja ahdistaa! Naapuri näki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typerys

Vieras
Kun poltin ison mahan kanssa tupakkaa. Olen rv 30 ja koko raskauden aikana polttanut yhteensä alle 10 tupakkaa (ennen raskautta poltin askin pvässä). Oli pinna niin kireällä että nappasin miehen askista yhden ja poltin puolikkaan. Harmittaa tuo puolikas tupakka, mutta se vasta hävettääkin, kun naapuri näki mut vetämässä tupakkaa. Loppuraskauden olen polttamatta kyllä, mutta voi jestas mikä sosiaalinen häpeä. En kehtaa mennä enää ulos.

Jep jep, ens kerralla ku törmäät naapuriin niin tervehdit oikein ylitsevuotavan hyväntuulisena ja toteat et eipä oo kauaa sulla enää aikaa jäljellä ja toivottavasti noi sateet loppuis jo. :D

Yritin piiloutua oikein ja kuvittelin, ettei pihalla ole ketään, mutta naapuri istuikin terassillaan ja näki mut suoraan. Hävettää ja nolottaa. Typerää oli polttaa yleensäkään mutta kyllä tämä häpeä on valtava. Nyt hän tietysti heti aamulla päivittelee asiaa joillekin tovereilleen tms.. . Sainpa "opetuksen" mutta miten kehtaan mennä edes ulos enää??

pahintahan tässä on se, että naapuri näki. ettei vaan omatunto siellä kolkuttelis? voithan sä olla sisällä seuraavat 10 viikkoa, mutta veikkaan, että viimeistään synnyttämään tekee mieli lähteä sairaalaan. ;)

Ja kun naapurisi seuraavan kerran tavatessanne alkaa esitelmöidä että etkö tiedä mitä tupakoinnin haitoista vauvalle, niin ei varmasti usko jos kerrot hänelle että se oli vain puolikas ja ettet ole polttanut koko raskautesi ajan :xmas:

Kannattaako sitä niin murehtia mitä joku muu ajattelee? Repsahdus on repsahdus jonka ei toivo toistuvan mutta ei sitä myöskään kelleen vieraalle tartte alkaa selittelemään. Itse nyt olisin kuitenkin vähiten huolissani siitä mitä sen naapurin mielessä liikkuu.

kumpi pahempi paha, se että naapuri näki vai se että poltit? en minä ison mahan kanssa naapureita miettisi vaan omaa itseäni ja vauvaa.
Mutta toisaalta se naapuri tai kuka vaan voi jollakin toimia jonkinlajin sanattomana kontrollina, pysäyttää miettimään että mitä tekee ja tekeekö oikein.

Yhteistyössä