M
maisa
Vieras
Yritän opiskella kotona kovasti kevään viimeisiä juttuja ja sitten meille pukkaa hyvää tarkoittava läheinen kylään. Sanoin suoraan, että taitaa mennä mulla yötöiksi kun ei aika riitä tehdä näitä kaikkia hommia kun ei voi iltoja käyttää kokonaan kun lapsille se on epäreilua. Nyt mulla olis rauhallista aikaa lukea ja vääntää kirjallisia, niin mitäs mitäs. Tämä henkilö sitten tulee ja alkaa häärätä meillä kaikenlaista "auttavaista". Hän ajattelee auttavansa minua näin enkä voi siis sanoa suoraan mitä ajattelen, että painu ****** häiriköimästä kun siitä seuraisi piiiitkien aikojen loukkaantuminen ja sietämätön käytös.
Mitä siis teen? Kärsin tässä kun en saa luettua ja hommat ei etene, vai otanko vastaan sen pitkän piinan mikä seuraa "kiittämättömästä asenteestani kun hän vaan parhaansa teki auttaakseen..."
PERSE!
Mitä siis teen? Kärsin tässä kun en saa luettua ja hommat ei etene, vai otanko vastaan sen pitkän piinan mikä seuraa "kiittämättömästä asenteestani kun hän vaan parhaansa teki auttaakseen..."
PERSE!