Voi h******tin puusilmät!! *joo, turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Elämän käsi sentää mä en kestä noita virastoja ja muita. Soviteltua päivärahaa hain, teen 24 tuntia viikossa duunia joka on siis 62,5% normituntimäärästä, jos se tuntimäärä on alta 75%, saa sit soviteltua.

Mutta minkäs teet, ku ei noi näköjään osaa ees palkkalaskelmaa lukee tuol liitos.. Tuli kielteinen päätös että ku palkkaa on ton ja ton verran niin ei saa soviteltua. Mä ihmettelin aikani että mistäs kuusesta ne on mulle tollasen palkkasumman keksineet ja aloin sitten papereita tarkistelee ni ne puusilmät on laittanu mulle kuukauspalkaks sen summan mitä oon kokonaisuudessaan tän duunin aikana tienannu! :headwall: :kieh: |O

Miks noi ei voi toimia noi hommat, aina on jotai ku on liiton tai työkkärin kans tekemisis! Ei tieto kulje ja kaikki tökkii ja sit ne viel kämmäilee! ARGH!!

Kiitos ja anteeksi! :laugh: :laugh:

:laugh:
Sori.... Mut joo, tuo on niiiiiiiiiiin ärsyttävää!! Varsinkin sit ku alkaa olemaan rahat loppu ja odottelet jotain päätöstä tms...

Mulle kerran ku porukoilla vielä asuin, oli tullut lappu kelasta, että jos et tähän päivään mennessä toimita jotain lappua, niin tulot katkeaa. Ihan hyvä ku olin tulossa töistä, kello 15.30 eikä autoa, saatika ajokorttia, niin lähtee sit veivaamaan hirveellä vauhdilla kelaan...

Mä en vaan ymmärrä tätä koko hommaa, luulis nyt noiden osaavan papereita lukee ku sitä työkseen tekevät.. Tai sitte jonku pitäs käydä optikolla..

300? olivat siis läimässeet päälle mun todelliseen kuukausliksaan :headwall: :headwall: Jos mun liksa ois ton 300? enemmän ku todellisuudessa on ni enhän mä sillon mitää soviteltua ees tarttis. Kyllä korpee.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
:laugh:
Sori.... Mut joo, tuo on niiiiiiiiiiin ärsyttävää!! Varsinkin sit ku alkaa olemaan rahat loppu ja odottelet jotain päätöstä tms...

Mulle kerran ku porukoilla vielä asuin, oli tullut lappu kelasta, että jos et tähän päivään mennessä toimita jotain lappua, niin tulot katkeaa. Ihan hyvä ku olin tulossa töistä, kello 15.30 eikä autoa, saatika ajokorttia, niin lähtee sit veivaamaan hirveellä vauhdilla kelaan...

No kela on kans toinen aivan ihana mesta.. Sinne ku saa kans kaiken maailman liitteitä ja lippuja ja lappuja laittaa miljoonasti. Hyvä ku eivät kirjastokortistaki halua kopioo.. :laugh: :laugh:

Joo mä kasaan aina kaikki mahdolliset liput ja laput ja marssin niiden kanssa kelaan, et saavat ottaa tarvittavat kopiot :D

Ai niin... pitäis kelaan mennäkin :headwall: Nuo ukon tulot tippunut niin paljon, et pitäis hakee hoitolisä uusiksi ja takautuvana kans...

Joo mä kasaan aina kaikki mahdolliset liput ja laput ja marssin niiden kanssa kelaan, et saavat ottaa tarvittavat kopiot :D

Ai niin... pitäis kelaan mennäkin :headwall: Nuo ukon tulot tippunut niin paljon, et pitäis hakee hoitolisä uusiksi ja takautuvana kans...

Mä en koskaan jaksa mennä itte sinne kelaan jonottaan ja oottaan. Mä kopioin itte aina kaiken mahdollisen ja laitan postis.. Saavat niistä sit plärätä että mitä tarviivat ja mitä eivät :D Sieltä ei oo kyllä tullu mitää lisäselvityspyyntöjä :laugh:

Mä meen aina ite sinne, niin saa takuuvarmasti kaiken hoidettua kerralla. Ärsyttää ootella päätöstä ja sit 3vko päästä tuleekin joku ilmoitus, että joku lappu puuttuu :headwall:

Jep, näin minäkin teen.

Yhteistyössä