Voi h.lvetin selkärankareuma

kiitos ja anteeksi.

Aamulla meni 2 tuntia ennen kuin taivuin niin paljon että sain edes sukat jalkaan. Äsken piti noukkia harjanvarrella pyykit päältätäytettävästä koneesta pois. Siivosin kaappeja ja kämppää ja nyt sitten KOSKEE.

Joo, huono päivä taas.
 
bud
:hug: Mun miehen äitillä on kanssa ja on vasta reilu 50. On tosi tuskanen lähes aina, kun sitä näkee, yrittää kyllä peittää tuskaansa. Miehen kahella siskolla 25 ja 12 on myös reuma. Kamala tauti!
 
vieras
Miehellä on selkärankareuman esiaste... tällä hetkellä tehdään pintaremonttia asuntoon ja jo siitä on selkä tosi pahaksi mennyt. Sitten vielä ihmiset ihmettelee, miksei rakenneta taloa :( vähänpä ymmärtävät
 

kaunako olet sairastanut ? Minkä ikäinen olet?

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
kiitos ja anteeksi.

Aamulla meni 2 tuntia ennen kuin taivuin niin paljon että sain edes sukat jalkaan. Äsken piti noukkia harjanvarrella pyykit päältätäytettävästä koneesta pois. Siivosin kaappeja ja kämppää ja nyt sitten KOSKEE.

Joo, huono päivä taas.
 
vieras
Sori, että tunkean ketjuun, mutta miten oireet alkoi ja otettiinko jotakin verikokeita? Jos, niin näkykö se jossakin "tavallisessa" verikokeessa ja mikä arvo sen paljasti? Mulla kanssa pahoja selkäoireita, eikä lääkärit oikein ota tosissaan mun kipuja. Eli mitään ei ole sen kummemmin tutkittu, kun oletettu sen johtuvan välilevystä... :/ Joku ( en tiedä mikä ja näkyykö niissä edes reumaan viittaavia arvoja ) verikoe otettiin, mutta niissä ei kuulemma mitään ihmeellistä ollu. Eli mietin vain sitä, että pitäskö tässä vaatimalla vaatia johkin magneettikuvaan vai reumatutkimuksiin, kun suvuissa on sekä reumaa että osteoporoosia.. :/
 

Yhteistyössä