Voi että, olipa iloinen ylläri!!

Tytöllä oli tänään hammaslääkäri. aattelin että miten mahtaa sujua.
Mutta niin kiltisti meni siihen tuoliin ja makas siinä liikkumatta ja anto hammaslääkärin tutkia suuta ja auko ja laitto suuta kiinni ku käskettiin.. :heart:

Mulle meinas ihan tippa tulla linssiin ku sitä touhua kattelin.

Hampaat oli kunnossa, mutta purenta ei ihan. Vaan sitten parin vuoden päästä kattellaan seuraavan kerran, että josko ois parantunu itestään vai tartteeko tehä jotain..
Nii ja leukanivelet löysät. Kysy että onko joskus jääny suu auki. Ei oo onneks, mutta ei pitäis tytön kuulemma kauheesti ihan isoks suuta aukoa..
Hammaslekuri pyysi viel muaki näyttämään purentaani..

Toivottavasti paranee itestään tuo purenta ettei tarttis sitte hoitoja alottaa..
 
hiimän
Meillä lapsella oli 4 v. kontrollissa sen verran kertynyt hammaskiveä alaetuhampaisiin, että ne piti rapsutella pois.
Tuo verikammoinen lapsiparka oli niin reippaana, vaikka näki, että vertakin tulee.
Mysteeri on, miksi lapselle sitä kiveä oli niin paljon kertynyt, me ollaan oltu tosi tarkkoja hampaiden hoidosta ja myöskin täysksylitolia ollaan annettu tosi varhain. :(
 
Viblsp
Mieki yllätyin ku poika 3v-hammashoitolassa oli niin kiltisti. Pelkäs kyl sitä tuolia vähän mutta totteli nätisti. Ja purennassa vikaa meijänki pojalla, muuten hampaat kunnossa. Ja jännitys päällä tarviiko hoitoja. Eli siis ylähampaat menee suht reippaasti alahampaitten eteen. En ollu ite sitä edes huomannu.
 
Voi kun ihanaa. Meidänki neiti oli tosi reipas hammashoitolas kun käytiin sielä 2 viikkoa sitten. Istui tuoliin ja aukas reippaasti suunsa hänkin. :D
Mä olin itse käynyt paria päivää aikasemmin omat hampaani tarkistuttamas ja tyttö tahtoi mukaan. Oli tarkkaan katsonu,mitä äidille tehdään. :)
 

Yhteistyössä