Voi että tuo Sinkkuäiti Ana on minusta NIIIIN kaunis ja symppiksen oloinen! Toivottavasti löytäisi hyvän miehen itselleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piitu pipari

Aktiivinen jäsen
07.06.2008
1 065
0
36
Tuo Regina oli myös minusta tosi kaunis nainen, mutta vaikuttaa vähän samantyyliseltä kuin se viime vuoden Anna (vai mikä sen nimi olikaan), eli on aika vaativan ja vähän päällepäsmärin oloinen nainen. Ei taida hänelle löytyä tuon ohjelman kautta miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Luin jostain että Anaa olis tuotantoryhmä nimenomaan pyytänyt ohjelmaan mukaan, eli ei itse itseään sinne kyllä tyrkyttänyt.

Juu, niin minäkin oon lukenut. Ana kun oli aiemmin mukana siinä jossain muussa ohjelmassa (en muista mikä, mut joku samantyylinen, valitsijana vaan mies), niin sen jälkeen oli ilmeisesti miehiltä tullut tämän Sinkkuäidille sulhanen -ohjelman tuotannolle paljon ehdotuksia siitä, että Anan voisi pyytää mukaan tähän ohjelmaan. En tiedä, onko vaan huhua, mutta tämmöstä minäkin olen kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Musta se on vähän nolo akka. Toi Ana :saint: Eikö se löydä itselleen raukka miestä muuten, ku telkkarista? :xmas: Luulis nyt...mut mahtaa neiti olla hieman julkisuudenkipiä! :saint:

No aivan varmasti löytäisi miehen muutenkin, mutta lisäähän se nyt ohjelman mielenkiintoa huomattavasti kun siellä on kiinnostavia ja hyvännäköisiä tyyppejä pääosassa, eikä mitään ihme säälittäviä harmaavarpusia (tyyliin maajussille morsian-ohjelman morsiankandidaatit, anteeksi nyt vain).

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Luin jostain että Anaa olis tuotantoryhmä nimenomaan pyytänyt ohjelmaan mukaan, eli ei itse itseään sinne kyllä tyrkyttänyt.

Juu, niin minäkin oon lukenut. Ana kun oli aiemmin mukana siinä jossain muussa ohjelmassa (en muista mikä, mut joku samantyylinen, valitsijana vaan mies), niin sen jälkeen oli ilmeisesti miehiltä tullut tämän Sinkkuäidille sulhanen -ohjelman tuotannolle paljon ehdotuksia siitä, että Anan voisi pyytää mukaan tähän ohjelmaan. En tiedä, onko vaan huhua, mutta tämmöstä minäkin olen kuullut.

en mä usko siihen et jotain miehiä olisi pyytänyt sitä siihen ohjelmaan, luulen et ku se tippui poikamies-ohjelmasta niin tuotantotiimi näki heti tilaisuuden ja pyysi sitä mukaan tähän toiseen ohjelmaan.

Jenkeissä tapahtui muuten samalla tavalla, kun se 1 nainen tippui poikamies ohjelmasta, niin seuraava poikamies-kausi oli se nainen valitsemassa itselleen miehen.

Mun mielestä se Ana ei ollut kaunis (eikä nuo muutkaan), mutta luulin sitä paljon paljon vanhemmaksi kuin olikaan!!
Mutta ei mulla kateeksi käy nuo sinkkuäidit, niiden sulhasehdokkaat on aivan kauheita!

jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ilman erillisiä selityksiä...jokin vaan tökkii siinä ihmisessä VAIKKA onkin kaunis tyttö.

Ja on mielestäni melko outoa että 22 vuotias kaunis tyttö tällä tavalla etsii miestä...

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Minusta on normaalia että telkkari ohjelmaan valitaan nimenomaan nuori ja kaunis tyttö. Kuka jotain rumaa vanhaa lehmää siellä jaksaisi katsella??

Minä olen kyllä samaa mieltä! En pystyisi myötähäpeältäni katsomaan koko ohjelmaa, jos siellä olisi jotain epätoivoisia, kulahtaneita ressukoita etsimässä miestä itselleen.

Ihan nättihän se on, mutta tuntuu hieman tyrkyltä,
kun kerran oli jo siinä unelmien poikamiehessäkin.
Ehkä se on ens vuonna BB-talossa ja tanssii tähtien kanssa... :whistle: Niin ja riittääkö ikä Idolsiin vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Minusta on normaalia että telkkari ohjelmaan valitaan nimenomaan nuori ja kaunis tyttö. Kuka jotain rumaa vanhaa lehmää siellä jaksaisi katsella??

Minä olen kyllä samaa mieltä! En pystyisi myötähäpeältäni katsomaan koko ohjelmaa, jos siellä olisi jotain epätoivoisia, kulahtaneita ressukoita etsimässä miestä itselleen.

Tässä tapauksessa asia on päinvastoin: kulahtaneet, epätoivoiset miehet etsii sinkkuäidiestä emäntää itselleen. Osa oli kuin Maajusseista taka-Hikiältä!