V
vieras
Vieras
mulla on koko ajan nälkä ku yrittää syödä terveellisesti. Ja koko ajan tekee mieli jotain hyvää. Antasko jo periksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Kaikkeista eniten kyllä ottaa pannuun se, että jatkuvasti tekee mieli jotain kiellettyä |O
Mä en oikeen tiedä millanen ruokavalion pitäis olla, mutta syön kaks kertaa päivässä normaalin lämpimän ruuan, sit voin välipalaks syödä hedelmän/jogurtin tai salaattia. Illalla 7 jälkeen en syö enää mitään...
Niin ja leivän päälle tulvat jutut on kevyttä,...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Kaikkeista eniten kyllä ottaa pannuun se, että jatkuvasti tekee mieli jotain kiellettyä |O
Mä en oikeen tiedä millanen ruokavalion pitäis olla, mutta syön kaks kertaa päivässä normaalin lämpimän ruuan, sit voin välipalaks syödä hedelmän/jogurtin tai salaattia. Illalla 7 jälkeen en syö enää mitään...
Niin ja leivän päälle tulvat jutut on kevyttä,...
samaan tyyliin minäkin syön. On tämä ruokavaloo entisestä muuttunut kun silloin söin koko ajan jotain rasvaista ja suolaista siis herkkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.
Pakastekasvikset ajaa varmaan saman asian kun tuoreet...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.
No, tuoreet on kyllä mun maksuun enemmän. Mutta pakasteistakin persakaali, kukkakaali ja wokvihannekset on kyllä hyviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.
No, tuoreet on kyllä mun maksuun enemmän. Mutta pakasteistakin persakaali, kukkakaali ja wokvihannekset on kyllä hyviä![]()
Joo mä en tarkottanut nyt makuasioita vaan siis ravinnollisen merkityksen ja laihdutuksen kannalta =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väärä asenne! laihduttamisesta täytyy nauttia ja varsinkin niistä tuloksista. Elämässä on muitakin nautintoja kuin syöminen... liikunnasta saa todella hyvän olen eikä tee mieli mässätä. Ja minä tiedän mitä puhun olen 25kg keveämpi kuin vuosi sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väärä asenne! laihduttamisesta täytyy nauttia ja varsinkin niistä tuloksista. Elämässä on muitakin nautintoja kuin syöminen... liikunnasta saa todella hyvän olen eikä tee mieli mässätä. Ja minä tiedän mitä puhun olen 25kg keveämpi kuin vuosi sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Laihduttaminen on tosi helppoa ja mukavaa.Saa syödä melkein koko ajan ja paino senkus putoaa.Ja nälkä ei ole ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Laihduttaminen on tosi helppoa ja mukavaa.Saa syödä melkein koko ajan ja paino senkus putoaa.Ja nälkä ei ole ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Laihduttaminen on tosi helppoa ja mukavaa.Saa syödä melkein koko ajan ja paino senkus putoaa.Ja nälkä ei ole ollenkaan!
Näin on muuten.![]()