Voi että tämä laihduttaminen on kurjaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä anna periksi. Kun minä aloitin 3 vk sitten laihdutuskuurin, niin 5 pv teki tiukkaa, nyt on vatsa-laukku tottunut pieniin annoksiin, odota vaan niin kyllä se siitä. Syö makeen himoon porkkanoita, kurkkua dippaat, kiiviä, appelsiinia, omenaa, tehoo!!

Kaikkeista eniten kyllä ottaa pannuun se, että jatkuvasti tekee mieli jotain kiellettyä |O

Mä en oikeen tiedä millanen ruokavalion pitäis olla, mutta syön kaks kertaa päivässä normaalin lämpimän ruuan, sit voin välipalaks syödä hedelmän/jogurtin tai salaattia. Illalla 7 jälkeen en syö enää mitään...
Niin ja leivän päälle tulvat jutut on kevyttä,...

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Kaikkeista eniten kyllä ottaa pannuun se, että jatkuvasti tekee mieli jotain kiellettyä |O

Mä en oikeen tiedä millanen ruokavalion pitäis olla, mutta syön kaks kertaa päivässä normaalin lämpimän ruuan, sit voin välipalaks syödä hedelmän/jogurtin tai salaattia. Illalla 7 jälkeen en syö enää mitään...

samaan tyyliin minäkin syön. On tämä ruokavaloo entisestä muuttunut kun silloin söin koko ajan jotain rasvaista ja suolaista siis herkkuja.

mä oo tehny niin että jos tekee makeeta oikein kovasti mieli niin syön makean hedelmän jos se ei auta*heh* niin sit vaan kaada karkkipussista pienen osan lautaselle ja syön ne.sen verran että makeanhimo tulee tyydytettyä.
mulla onneks on kuitenkin se etten pysty syömään esim mars patukkaa kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

samaan tyyliin minäkin syön. On tämä ruokavaloo entisestä muuttunut kun silloin söin koko ajan jotain rasvaista ja suolaista siis herkkuja.

Jep sama täällä ja aina jos teki mieli jotain niin otin. Nyt mietin kaksi kertaa teenkö leivän vai en, että onko siis ihan pakko. Ruokia en tee minkään laihdutusohjeiden mukaisesti, mutta käytän ruuanlaitossa esim. kevytkermaa yms. Ja ylimääräiset välipalat on jätetty pois.
Illalla 7 jälkeen kun jossain välissä tekee oikeen tiukkaa niin jäyssään purkkaan tai juon mahan täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.

Pakastekasvikset ajaa varmaan saman asian kun tuoreet...?

No, tuoreet on kyllä mun maksuun enemmän. Mutta pakasteistakin persakaali, kukkakaali ja wokvihannekset on kyllä hyviä :)

Minä syön vihanneksia, todella paljon. Sen lisäksi juureksia jonkun verran. Eikä ole nälkä, päinvastoin.

No, tuoreet on kyllä mun maksuun enemmän. Mutta pakasteistakin persakaali, kukkakaali ja wokvihannekset on kyllä hyviä :)

Joo mä en tarkottanut nyt makuasioita vaan siis ravinnollisen merkityksen ja laihdutuksen kannalta =)

Joo mä en tarkottanut nyt makuasioita vaan siis ravinnollisen merkityksen ja laihdutuksen kannalta =)

tuore on aina tuore. Kaikki vitamiinit ei kuumennusta kestä kovin hyvin joten pelkkiä pakastevihanneksia e iehkä kannata syödä.

Väärä asenne! laihduttamisesta täytyy nauttia ja varsinkin niistä tuloksista. Elämässä on muitakin nautintoja kuin syöminen... liikunnasta saa todella hyvän olen eikä tee mieli mässätä. Ja minä tiedän mitä puhun olen 25kg keveämpi kuin vuosi sitten.

Väärä asenne! laihduttamisesta täytyy nauttia ja varsinkin niistä tuloksista. Elämässä on muitakin nautintoja kuin syöminen... liikunnasta saa todella hyvän olen eikä tee mieli mässätä. Ja minä tiedän mitä puhun olen 25kg keveämpi kuin vuosi sitten.

ai nauttia siitä ettei saa syödä mitään hyvää ja jos saa niin ei ainakaan riittävästi??

Mä olen eri mieltä. Siis siitä, että liikunnasta saisi hyvän olon. En todellakaan saa, päinvastoin! |O :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Laihduttaminen on tosi helppoa ja mukavaa.Saa syödä melkein koko ajan ja paino senkus putoaa.Ja nälkä ei ole ollenkaan!

Näin on muuten. :D

Kerropa tännekin et mitä ja miten saa syödä.
Hedelmistä uppoaa vaan banaani nippanappa, mandariinit joita saan syödä vain vähän ja kiivit jotka on pirun hinnakkaita. Omenat, päärynät, vesimeloni jne. ei maistu ollenkaan tai tulee maha kipeeks. Kevyttuotteita en voi syyä ku makeutusaineet saa mahan kuralle ja kipeeks. Tomaatti, kurkku, porkkana ok. mut ei niitäkään aina jaksa mässätä. Kaalit pierettää :)

Yhteistyössä