Voi että ottaa päähän toi keskinäisen kehun ketju..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
missä on laitettu valokuvia, ja sit arvataan "minkä ikäinen mä oon"
Ainoastaan herra majurin kommentit on hauskoja, muut on "voi kun oot kaunis, ihana tukka, mitkä silmät, vau! hoh hoh, et täällä on jutut! Ihan myötähäpeää muutaman vakkarin vuoksi tunsin...

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
missä on laitettu valokuvia, ja sit arvataan "minkä ikäinen mä oon"
Ainoastaan herra majurin kommentit on hauskoja, muut on "voi kun oot kaunis, ihana tukka, mitkä silmät, vau! hoh hoh, et täällä on jutut! Ihan myötähäpeää muutaman vakkarin vuoksi tunsin...

Sellasiahan ne on aina :laugh: nuo tollaset ketjut palstalla. Laittaisvat kerranki kuvaketjun siitä kellä on ruskein kieli :p

Hauska, kun yhtäällä valitetaan siitä, kuinka julmaa ja ilkeää kirjoittelu täällä on ja toisaalla alituiseen urputetaan siitä, kuinka kaikki täällä vaan lässyttää toisilleen, nuoleskelee ja kehuu. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Hauka, kun yhtäällä valitetaan siitä, kuinka julmaa ja ilkeää kirjoittelu täällä on ja toisaalla alituiseen urputetaan siitä, kuinka kaikki täällä vaan lässyttää toisilleen, nuoleskelee ja kehuu. :kieh:

Niin. Kerrankin tuossa ei ole haukuttu ketään pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Hauka, kun yhtäällä valitetaan siitä, kuinka julmaa ja ilkeää kirjoittelu täällä on ja toisaalla alituiseen urputetaan siitä, kuinka kaikki täällä vaan lässyttää toisilleen, nuoleskelee ja kehuu. :kieh:

Eikö se just tosta ketjusta alkanu juttu, minkä johdosta pari palstalaista sai bannia :D??

Alkuperäinen kirjoittaja mimi:

Eikö se just tosta ketjusta alkanu juttu, minkä johdosta pari palstalaista sai bannia :D??

Ilmeisesti siinä oli vanhojakin kaunoja kaiveltu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja mimi:

Ilmeisesti siinä oli vanhojakin kaunoja kaiveltu tms.

"kun sä aina kommentoit mun kiva että oot ainaki seittemänkymppinen" :laugh: :laugh:

Yhteistyössä