Voi että näitä Huutisjuttuja taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
:(

Kohde sulkeutui 2 viikkoa sitten.Otin yhteyttä ostajaan useaan otteeseen eikä hän vastannut takaisin.
Viikko sulkeutumisen jälkeen myin kohteen toiseksi tulleelle ja annoin voittajalle negatiivisen palautteen.
Nyt voittaja otti yhteyttä että on ulkomailla(!?) ja pääsee ensi viikolla hakemaan tavaran. Voi kiesus sentään! Saankohan itse nyt negan, mutta miks pirussa ei voi ajoissa ilmottaa jos lähtee ulkomaille? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
jos eka ostaja antaa sinulle negan, laita meriselitys huutiksen ylläpidolle ja pyydä ylläpitoa poistamaan nega (jos olet oikeassa selityksinesi).

Voiko ne poistaa sen negan? Mua vaan ärsyttää tollanen et 2 viikkoa ollaan vastaamatta ja yhtäkkiä vastataankin.Olen pitänyt 7 vrk rajana milloin tuotteen voi laittaa uudelleen myyntiin.

No aika typerää ostajalta jollei voi ilmoittaa että on ulkomailla. Voi olla että negan laittaa, mutta kuten tuossa jo sanottiin että sitten ylläpidolle selitys.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
jos eka ostaja antaa sinulle negan, laita meriselitys huutiksen ylläpidolle ja pyydä ylläpitoa poistamaan nega (jos olet oikeassa selityksinesi).

Voiko ne poistaa sen negan? Mua vaan ärsyttää tollanen et 2 viikkoa ollaan vastaamatta ja yhtäkkiä vastataankin.Olen pitänyt 7 vrk rajana milloin tuotteen voi laittaa uudelleen myyntiin.

Mulla ainakin poistettiin neutraali sellaisessa tilanteessa kun olisin ostanut tuotteen mutta myyjä ei suostunutkaan myymään. eli riippuu vähän tilanteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mikä siellä huutiksen säännöissä on raja milloin pitää ottaa yhteyttä?
Huutiksen ohjeet:

Kaikki eivät lue sähköpostiaan päivittäin, joten ole kärsivällinen yhteydenottojesi kanssa. Kauppakumppanisi saattaa käyttää internetiä esimerkiksi ainoastan työ- tai opiskelupaikaltaan käsin. Puhelimeen vastaamattomuus saattaa johtua yhtä lailla vain siitä, että kauppakumppanisi on parin päivän työmatkalla.

Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta

On melko turhaa yrittää saada Huutonetin ylläpitoa poistamaan aiheetonta negaa. Itselleni myytiin tahallaan rikkinäinen puhelin (tein ilmoituksen poliisillekin), annoin negan - myyjä antoi kostonegan - huutiksen ylläpito ei suostunut poistamaan kostonegaa koska "palaute on kaupan osapuolten näkemys tapahtuneesta".

Yhteistyössä