Voi että mua välillä ihmetyttää tuo mies :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Mä en aina voi käsittää sen järjenjuoksua.
Se tuossa suunnitteli harrastuksiinsa, ja puhui, että hakisi siskonsa mulle tähän kaveriksi, niin saisin rauhassa siivota, kun ei tarvitsisi huolehtia lapsista.

No siis se tilanne mikä hieman ärsytti.
Mä siinä halasin miestä ja naureskellen sanoin, "että ompa tasanen jako, sä saat olla omissa jutuissa rauhassa ja mä saan siivota rauhassa :D"
Siis ihan puhtaasti vitsillä sanottu, mutta tuo ei ikinä tunnu tajuavan mun vitsejä, kun tuostakin alkoi puolustelemaan heti itseään :/

Harmi sinänsä kun muuten toimivassa suhteessa ei uskalla vitsailla, kun se otetaan valituksena :(

No tuota.... Miehesi on huomaavainen. Aika moni nainen nauttii siivoamisesta ja nimenomaan haluaa siivota rauhassa ja laittaa miehen pois kotoa siivouksen ajaksi... Outoa, mutta totta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuota.... Miehesi on huomaavainen. Aika moni nainen nauttii siivoamisesta ja nimenomaan haluaa siivota rauhassa ja laittaa miehen pois kotoa siivouksen ajaksi... Outoa, mutta totta.

niin minäkin nautin, eihän se ollut se pointti.

Vaan se, ettei mies tajua vitsiksi, jos mä halaan ja nauraen sanon, että ompa tasainen jako :(

Meillä kanssa mies ottaa herkästi nokkiinsa vitseistä. Tosin itse kyllä laukoo paljon pahempia ja joskus pitää oikein sanoa, ettei tuollain ole soveliasta vitsailla. Meilläkin siis vitsailu on vähän tuollaista pientä piikittelyä huumorimielessä, mutta mies ei vain ymmärrä sitä rajaa milloin voi vielä jotain tuollaista heittoa vitsiksi kutsua.

ehkä mä vähän turhan herkästä loukkaannun, mutta ei mulla kyllä ole enää mitään siivous intoa, on sen verran kipeä asia mulle tää huumorin tajujen kohtaamattomuus.

Se oikeasti todella surettaa mua, kun ikinä ei voi tietää mistä mies ärsyyntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin minäkin nautin, eihän se ollut se pointti.

Vaan se, ettei mies tajua vitsiksi, jos mä halaan ja nauraen sanon, että ompa tasainen jako :(

... pointtisi ei käynyt ilmi aloituksesta.

Miehesi hyvää hyvyyttään järjesti sinulle siivousrauhan. Putkiaivoinen puolisosi ei näe tässä mitään hänen uroteossaan mitään huvittavaa. Hän luulee, että siivous on sinun harrastuksesi.

Yhteistyössä