VOI ETTÄ MUA SUUTUTTAA TUO MIES! Sanokaa teki jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivon partaalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja järkevää?:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No en määkään antais autoliikkeelle vaan myisin itse tai ainakin kokeilisin vielä myydä. Kyllä ne autoliikkeessä ne autot myöhemminkin antaa, jos kuitenkin noinkin iso tappio tulisi.

Ostajalla vaan on aika harvoin varaa maksaa suoraan isoa hintaa yksityismyyjälle ja yksityiseltä myyjältä ostaminen on aina riskialttiimpaa kuin liikkeestä. Sen takia kalliimmat yksityisten myymät autot eivät oikein tahdo liikkua.
Jos hintaa taas joutuu pudottamaan jotta auto menisi kaupaksi niin se on ihan se ja sama pudottaako sen itse vai kärsiikö tappion vaihdossa liikkeen kanssa asioidessa
Jos autoa taas pitää kauemmin ja ajaa siihen lisää kilsoja niin pian se auton arvokin on laskenut melkein sen 5000 edestä.
Että jos tarve on NYT niin toimisin kyllä sen mukaan.

Tätä mäkin olen yrittänyt miehen päähän takoa. Mutta ei.

Siis millä tavalla siinä "häviää" 5000 jos auto ei nykyisellä hinnalla edes mene kaupaksi? Auton arvohan on juuri se minkä siitä joku maksaa. Ja kaipa se miehesikin tajuaa että auton arvo laskee koko ajan kun vetkuttelee sen myymistä.

Heh, ostin ukolle 300e Golfin ja otin ite sen auton käyttöön. Tähän oli hyväkin syy, mä tarttin sen isomman ja turvallisemman! Ukko voi ihan hyvin körötellä sillä haisevalla Golfilla työmatkat, eikä tule pahemmin takkiin tuosta autohankinnasta, korkeintaan se 300e, jos ei mee leimasta läpi ensi syksynä!

Meillä oli vähän samanlainen tilanne. Lopulta löytyi ostaja, mutta mies ei siltikään myynyt. Nyt on sitten kolme autoa, tuo urheiluauto, minun autoni ja perheen yhteinen iso auto... Ja hum, tuolla urheiluautolla ei voi edes ajaa talvella...

Yhteistyössä