Voi että mua kiukuttaa

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Oon lomalla, ja oikeasti kuvittelin pystyväni viettämään loman erossa tietokoneista. Mutta tässä sitä vaan olen taas kyttäämässä, jokohan on tullut se sähköpostiviesti, jonka piti tulla jo eilen, liittyen siihen, lähteekö esikoinen huomenna pelaamaan toiseen kaupunkiin vai ei. Parasta kaikessa on se, että mä en edes tiedä, josko se viesti olisi tullut jo - mä tipahdan säännöllisesti pois siltä sähköpostilistalta, kun joku kuvittelee, että mies välittäisi mulle tarpeelliset tiedot, ja mies taas ei mitenkään voi eikä viitsi tarkistaa henk.koht. sähköpostiaan kesken työpäivän, eikä myöskään ole vielä tähän päivään mennessä tajunnut, että kaikki viestit eivät tule mulle!

Nyt mun pitäis muka tänään saada sovittua parin esikoisen joukkuekaverin äidin kanssa, pääseekö niiden lapset mun kyydissä (kun en edes tiedä, onko oma poika lähdössä ). Oon oikeesti viittä vaille kypsä ilmoittamaan, että meiltä ei lähde kukaan minnekään - paitsi minä jonnekin erämaamökkiin Lapin perukoille, missä kännykkäkään ei toimi. |O

Yhteistyössä