voi, että mua harmittaa mun ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
moneen kertaan jo pyytänyt, että ottaisin hänen lapset yökylään kun pitäisi päästä ryyppään. Sillä on mieskin, mut ei se niitä hoida! Nuorin näistä lapsista on just täyttänyt 6kk. Ja varmasti ainakin 8 kertaa jo tuo vauvakin ollut yökylässä ties missä, että äiti pääseee viihteelle. Minä kieltäydyn aina kun kuulen syyn. Itselläni pian 4 lasta enkä tasan ala yleiseksi lapsenvahdiksi. Ja itse en käy baareissa niin en voi käsittää, että vauva, joka pitäisi olla täysimetyksellä laitetaan jo 2viikkoisena yökylään!!!!!

RAIVOSTUTTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Mulla kans tuommonen kaveri. Heti lapsen synnyttyä pitää päästä baariin. Toisen lapsen syntymän jälkeen lähti baariin ku lapsi oli 9 päivää! Nyt hänellä on 3 lasta ja baarissa käy joka viikko :/

Mun miehen suvussa on kans tollainen...tänäki vuonna se hyvissä ajoin alko mun miestä muistutella kuinka hänellä on kohta synttärit varmaan odotti rahaa et pääsee ryyppään...Ja nyt se odottaa toista lasta ja kehuu kuinka aikoo juosta baareissa niin kauan kun ei näy että oottaa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kans tuommonen kaveri. Heti lapsen synnyttyä pitää päästä baariin. Toisen lapsen syntymän jälkeen lähti baariin ku lapsi oli 9 päivää! Nyt hänellä on 3 lasta ja baarissa käy joka viikko :/
Ei hyvää päivää. Ja mä kun itkin, et hylkään vauvani (10,5kk) kun olimme miehen kanssa yhden yön hotellissa ja mummu oli meillä kotona hoitamassa lapsia.

Hassua et hän ylipäätään ehdottaa sua lapsenvahdiksi, ihmistä jolla on noin monta lasta omastakin takaa jo. Kun kirjoitit että lapset, eli ilmeisesti hoidettavia olisi useampiakin ja yksi vielä pieni vauva. Johan siinä olis työrupeamaa kerrassaan ja miettimistäkin että mihin kaikki sijoittaa nukkumaan. Ja mitä siitä nukkumisesta tulis :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hassua et hän ylipäätään ehdottaa sua lapsenvahdiksi, ihmistä jolla on noin monta lasta omastakin takaa jo. Kun kirjoitit että lapset, eli ilmeisesti hoidettavia olisi useampiakin ja yksi vielä pieni vauva. Johan siinä olis työrupeamaa kerrassaan ja miettimistäkin että mihin kaikki sijoittaa nukkumaan. Ja mitä siitä nukkumisesta tulis :o

Joo sillä on 2,5v adhd-poika ja toi 6kk poika. Se tunkee ne oikeesti kelle vaan, että saa ne jonnekkin. Ei voi tajuta!

Yhteistyössä