voi että mua ärsytti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
poikaa hain eskarista tässä yks päivä ja jollaki äidillä kuka haki lastansa sieltä oli pieni koira mukana joka juoksenteli pitkin pihaa vapaana... olihan lapsilla tietysti mukavaa kun pieni koira tuli piristämään päivää, mutta kun on ihmisiä jotka pelkää koiria, ni olis voinu edes laittaa koiran kiinni :ashamed: turha juttu... :whistle:

Aina inhottaa jos joku koira ehtii naamaa nuolemaan, lapset ei osaa varoa ja koirat on p****sia, yök! Itsekään en voi sietää koirien naaman nuolemista mutta muuten ovat ihania!! Ja totta, koiraa ei saa pitää vapaana vaikka kuinka itse olisi sitä mieltä että se on ok! Ja vielä tuo koirien bakteerienlevitysmahdollisuus, yök...

Siis se toi piskin päiväkodin pihalle, vapaana juoksentelemaan? :o
Eipä taas järki paljon päätä pakottanut :headwall:. Rakastan koiria, mutta ne eivät ole ihmisiä, eikä niitä saa ihan kaikkialle tuoda.
Viime viikolla eräs tyttönen raahasi puudelinsa miehen työpaikalle, siis ravintolaan, ja oli näreissään kun käskivät viedä haukun pihalle. "Se on ihan kiltti". Joo, mutta se on silti koira. Eräs asiakas sanoi nähneensä samaisen hauvelin viereisessä S-marketissa, siis sisällä, omistajansa kainalossa kauppaa kiersi :o. Sieltäkin käskivät ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Eipä taas järki paljon päätä pakottanut :headwall:. Rakastan koiria, mutta ne eivät ole ihmisiä, eikä niitä saa ihan kaikkialle tuoda.
Viime viikolla eräs tyttönen raahasi puudelinsa miehen työpaikalle, siis ravintolaan, ja oli näreissään kun käskivät viedä haukun pihalle. "Se on ihan kiltti". Joo, mutta se on silti koira. Eräs asiakas sanoi nähneensä samaisen hauvelin viereisessä S-marketissa, siis sisällä, omistajansa kainalossa kauppaa kiersi :o. Sieltäkin käskivät ulos.

No katos, pitäähän tyttösten toimia suuren maailman tähtien tyyliin (Paris Hilton jne.)...ei sentään veskassa ollut? :D

Ja sitten on vielä näitä allergisia tapauksia... Miksi heitä ei voida ajatella ja olla päästämättä koiria vapaiksi? Ei ole kiva kun lapsi saa reaktion kun jostain kirmaa karvakuono salamana suoraan naamaa nuolemaan. Sama koskee myös niitä jotka päästävät koirat hihnoissa niin pitkälle, että ne yltävät vieraisiin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

No katos, pitäähän tyttösten toimia suuren maailman tähtien tyyliin (Paris Hilton jne.)...ei sentään veskassa ollut? :D

Ei ollut veskassa, käveli sisään sinne ravintolaan, ja kaupassa kuulemma oli tytön kainalossa :/
Meidän 3 v 9 kk ikäisellä on muuten pehmo-chihuahua, jolla on kantokassi. Ja sen nimi on Hilttoni =)

Tuo on ärsyttävää. Ensin annetaan koiran pissata tassuilleen ja ravata murassa ja sitten annetaan tulla hyppimään ihmisten päälle.. Tosi kivaa!

Niin ku Neslihan kirjottikin jo koirat ei ole ihmisiä.. Taidan olla tosi outo mutta mua ärsyttää suuresti jos joku puhuu koirasta "hän"-muodossa :whistle:. Koirat on ihan jees, mutta itse en ottaisi ainakaan tässä elämäntilanteessa.

Mä muistan,mun miehen kaveri sanoi meille kun esikoinen oli jotain 8kk ikäinen,että tulkaa käymään , meijän koirat tykkävät nuoliskella lapsia :x :o Ja sit heillä on 2 iso koira :o