S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikähän siinä pojan kasvattamisessa on erillaista, kuin tytön?
Eikös se ollut eilen kun täällä oli jokin ketju missä poikalasten äidit nimenomaan myönsivät että pojat ovat useasti villimpiä pyssyleikkeineen, miekkataisteluineen jne. Tuntuu että pojilta monasti sallitaan tiettyjä asioita enemmän ja toisaalta monessa perheessä pojilta ei vaadita toisenlaisia asioita samalla tapaa kuin tytöiltä.
Tyyliin että "pojat ovat poikia" jos on vähän tullut riehuttua miekoilla ja siinä on joku ehkä sivussa vähän loukannutkin itsensä ja toisaalta taas tytöiltä ehkä odotetaan enemmän "naisten" töiden tekoa mm. kotitöiden saralta joita pojilta ei niinkään odoteta ainakaan samassa määrin. Poika saa sitten ehkä nikkaroida isän kanssa.
Tietenkään ei kaikissa perheissä näin ole ja mene, mutta jos tämänkin talon tyttöjä verrataan poikiin, niin tytöt ovat "enkeleitä" ja pojat ihan jotain muuta. Liekö kasvatuksen tulos vai mikä, sitä en tiedä kun en ole itse poikaa koskaan kasvattanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Mikäs sen parempaa kuin monta tyttöä.Jos kaikki ois poikia vois tarvita vahvaa lääkitystä.....Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja No:otan osaa jos neljä tyttöä!!!! hyi.
jos neljä poikaa niin se olis ihan hienoki juttu![]()
mulla on neljä tyttöä ja sun mielipide on perseestä.
Otan osaa kohtalostasiKoita jaksaa, ihmisten sääliä, miehen ikuista surua pojattomuudesta ym----
Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikähän siinä pojan kasvattamisessa on erillaista, kuin tytön?
Eikös se ollut eilen kun täällä oli jokin ketju missä poikalasten äidit nimenomaan myönsivät että pojat ovat useasti villimpiä pyssyleikkeineen, miekkataisteluineen jne. Tuntuu että pojilta monasti sallitaan tiettyjä asioita enemmän ja toisaalta monessa perheessä pojilta ei vaadita toisenlaisia asioita samalla tapaa kuin tytöiltä.
Tyyliin että "pojat ovat poikia" jos on vähän tullut riehuttua miekoilla ja siinä on joku ehkä sivussa vähän loukannutkin itsensä ja toisaalta taas tytöiltä ehkä odotetaan enemmän "naisten" töiden tekoa mm. kotitöiden saralta joita pojilta ei niinkään odoteta ainakaan samassa määrin. Poika saa sitten ehkä nikkaroida isän kanssa.
Tietenkään ei kaikissa perheissä näin ole ja mene, mutta jos tämänkin talon tyttöjä verrataan poikiin, niin tytöt ovat "enkeleitä" ja pojat ihan jotain muuta. Liekö kasvatuksen tulos vai mikä, sitä en tiedä kun en ole itse poikaa koskaan kasvattanut.
No meillä on kyllä tyttö se jonka vaatteet hajoaa tunnissa ja joka riehuu ja riekkuu loukkaa itseään ja tavarat hajoaa ja menee hukkaan.
Poika taas on rauhallinen ja harkitseva jopa arka.
Lapsen luonne se on ratkaisevampi, kuin sukupuoli.
Tietenkin, jos vanhemmat kasvattavat eritavalla niin asialla voi olla merkitystä, mutta itse olen tasapuolinen ja vaadin saman tytöltä ja pojalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Voi kun mekin saatais kolmas tyttö...muutama viikko pitää vielä tietoa odotella![]()
Ei minuakaan haittaa jos neljäs tyttö tuleeIhana tyttökatras on ( ja sitten vielä kasvaisi
).
Mutta jotenkin se haave ja ajatus että tämä on viimeinen raskaus niin saisi kokea sen pojankin kasvattamisen
Mutta kuten sanoin, yhtä tärkeitä, rakkaita ja odotettuja/toivottuja ovat kumpaakin sukupuolta olevat![]()
*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anteeks kovasti mutta kaks päivää ennen NAISEN ovulaatiota on MIEHEN tyttösiittiöt vahvimmillaan???? TÄH? mistä ne pallit tietää että jahas, nyt on akalla menossa 2 päivää ennen ovulaatiota, tuotetaampa lisää tyttösiittiöitä...
ei hyvää päivää taas...