Voi, että kun olisi varaa ostaa uudet kunnolliset rintaliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kuinka isot rinnat teillä on jotka ei löydä liivejä halvalla? toi on kyllätodella kurjaa. itse ostin eilen alesta 3kpl yhteensä 25e todella hyviä ja tukevia liivejä koko oli 80D

Mulla on kuppikoko 80G. D-kuppi olisi paljon helpompi.

Mä oon tilannu liivini 80H figleavesistä. Alesta saa liivit 20 eurolla. Tulevat englannista usein alle viikossa.

Jep, kun kerta on netti, niin kannattaa tiiraila niitä ulkomaisiakin nettikauppoja.

Mulla 80E ja hyvin löytyy liivejä eikä oo ees kalliita, kun etsii oikeaan aikaan oikeista paikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja netistä saa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kuinka isot rinnat teillä on jotka ei löydä liivejä halvalla? toi on kyllätodella kurjaa. itse ostin eilen alesta 3kpl yhteensä 25e todella hyviä ja tukevia liivejä koko oli 80D

Mulla on kuppikoko 80G. D-kuppi olisi paljon helpompi.

Mä oon tilannu liivini 80H figleavesistä. Alesta saa liivit 20 eurolla. Tulevat englannista usein alle viikossa.

Ja maksu tietysti luottokortilla? Ei ole sellaista. Visa electron on, saako sillä maksettua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, kun kerta on netti, niin kannattaa tiiraila niitä ulkomaisiakin nettikauppoja.

Mulla 80E ja hyvin löytyy liivejä eikä oo ees kalliita, kun etsii oikeaan aikaan oikeista paikoista.

Ei ole luottokorttia joten se vaikeuttaa ulkomailta tilaamista.

Yhteistyössä