no mä olin lähdössä tai siis olen lähdössä teatteri/kylpyläreissulle yhdeksi yöksi kuun lopussa, ja mä ja se toinen joka ollaan tähän reissuun menossa ensin sanottiin kolmannelle, että ollaan menossa, mutta ei pyydetty mukaan, sitten päivien päästä pyydettiin, ja tää kolmas sano, että hän jo ehti loukkaantua, etteikö pyydetä mukaan. no nyt sitten kun toissa päivänä oli viimeinen päivä ilmottautua, ja ne ilmottautumiset oli sitovia, niin tää ystävä soittaa eilen, ettei hän jaksa lähtee, kun häntä on tänään niin väsyttänyt. mä sanoin, että siihenhän on vielä kolme viikkoo ennen kuin lähdetään, että eikö väsymys ole vähä niinku tekosyy alkaa perua reissua, ja sit että ne ilmottautumiset oli valitettavasti sitovia, että eihän sinne silti ole pakko lähteä, mutta rahat kyllä menettää, ja että voihan sitä hommata jonkun muun tilalle. no ei hän ala hommata ketään ja että hän lähtee sittenki. sit kokemuksen rinta äänellä voin sanoa, että marinaa reissusta jätkuu monta päivää reissun jälkeen, miten hän oli väsynyt ja pla plaa plaa. no ei se mitään. mutta mitäs mä nyt sitten teen kun on lähdössä mun kanssa kevät talvella espanjaan kahdeksi viikoksi. miten mä saa taottua hänen kalloonsa, että sitten kun matka tässä lähi aikoina varataan, niin sitten on turha enää alkaa narisemaan. kun ei viittis loukatakkaan sanomalla, ettei sinusta taida olla lähtiäksi, ettei voi huopaa ja soutaa sitten kun on matka varattu, niin edes takaisin, vaan pitää tietää onko lähdössä vai ei. siinähän menee muiltakin fiilis jos yks huopaa ja soutaa ja marisee ja ei tiedä mitä tekisi :headwall: :headwall: