voi että heti aamusta alkaa siepata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvi-tuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvi-tuuli

Vieras
taapero heräili yöllä vähän väliä, tukkoisuuttaan vaiko muuten ei tietoa mutta mies sitten pyysi 5 jälkeen että heräisinkö jo lapsen kanssa että hän saisi vielä hetken nukuttua ennen töihinlähtöä...
no, minä heräsin. (vaikka lapsi huuti sylissä silmät kiinni seuraavan tunnin...) tehtiin aamuhommat ja nuhanenä rauhoittui hieman.
mies tuli alas ja alkoi ajaa partaa ym. ilmoitti ettei ehdi viemään lasta hoitoon, ok. totesin että pidetään sitten kiukku-ukko kotona, mutta pyysin että käytä koira ulkona, en pääse lapsen kanssa sinne niin helposti...
mies käytti koiran, minä ilmoitin hoitoon että lapsi kotona ja luulin että kaikki ok,
mutta mies tuli ulkoa myrskynmerkkinä, missä autonavaimet ovat, öö-omilla jäljilläsi...rupesin sitten ettimään niitä. totesi jonkinajan kuluttua että ovatkin hänellä taskussa, ryntäsi autolle. tuli hetken päästä takaisin vielä enemmän äkäisenä että missä hänen puhelimensa on...öö-olisko kans omilla jäljillä?
oli antanut sitten lapsen leikkiä puhelimellaan eilen illalla autossa ja raivosi nyt aamulla siitä että oli jättänyt puhelimensa sinne autoon yöksi. minä en edes tiennyt että poika leikkinyt puhelimella autossa, että puhelin siellä yön yli jne. AIKUINEN IHMINEN...minä ainakin tiedän ettei puhelimet itse kävele autosta sisälle...argh!

lopputulos on että olen kotona (supisteleva raskaana oleva) kiukkuisen, räkänenän ja kuraisen koiran kanssa kun eihän mies ehtinyt pyyhkiä jalkoja tms. erittäin HYVÄLLÄ tuulella itsekin väsyneenä...mies lähti aamukahville työmatkan varrelle pois tästä hullunmyllystä:(

tekisi mieli viskata mies seinään tai jotain, että päivä paranisi!

Yhteistyössä