voi elevetin ittu!"!

lapset meni mummolaan hoitoon, ja mein piti ukon kans yhessä ottaa ja viettää iltaa. saunoa ja lähtä baariin ym. no niinhän tu lähti saatana kaverisa kans saunoo, tällä kaverilla on alaikänen tyttöystävä, ja mukana vähintää kourallinen muita pikku pilluja! pikkuse ottaa päähän, ekaa kertaa synnytyksen jälkee ois saatu kahestaa lähtä liikenteeseen ni EI! ennemmi jokku pikku tytöt kiinnostaa!

se on varma et tää tyttö ainaki vetää lärvit eikä oo ainakaa kotona yötä! oppiipahan perkele, ainaki toivottavasti!

en nyt tiiä voiko tuota mieheksi sanoa. henkinen ikä varmaa jotain 13! tai siltä ainaki tuntuu!!!! voiku löytäs sellasen ihanan ja HUOMAVAISEN miehen ni nakkaisin ehkä nykysen mäkeen saman tien! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Oikeesti!
Olipa tosi ihana ja huomaavainen ele mieheltäs! |O |O :kieh:
Sanos muuta. Ihana mies :heart: |O

Jos toi oma ois tehnyt noin, niin kyllä multa ois leuka tippunut :eek:
Meillä olis tippunu ukon leuka! :kieh:
:LOL: Mä luulen että meillä ois tippunu ukolta koko pää.

no soitappa ukolles että sut on pyydetty juhliin jossa on "pikku kundeja " ja tiedossa saunomista.. että lähdetkö sinne vai tuleeko ukkos sun kanssa viettää iltaa... sanoisin että oikeasti olen ällistynyt miehesi itsekkyydestä ja oman nautinnon saavuttamisesta

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
no soitappa ukolles että sut on pyydetty juhliin jossa on "pikku kundeja " ja tiedossa saunomista.. että lähdetkö sinne vai tuleeko ukkos sun kanssa viettää iltaa... sanoisin että oikeasti olen ällistynyt miehesi itsekkyydestä ja oman nautinnon saavuttamisesta
en uhastakaan soita sille. sain pari kaveria itelle seuraksi, ja ei sitä tiiä vaikka tästä syntyy kolmas maailman sota kuhan vähän pääsen humaltumaan... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No tota, eikö onnistuisi viettää edelleenkin loppuilta yhdessä? On nähnyt kaveriaan ja saunonut jne., niin kai te voitte yhdessä jatkaa siitä sitten?
no kyllä mulla ainaki silti olis fiilikset jo menny :/
No totta juu, jos kerran oli jo sovittu että ilta vietetään kahden. Ajattelin vaan että voisi edes vähän hyvittää tekojaan pyhittämällä loppuillan omalle tytsylleen..

Yhteistyössä