voi elämän käsi..pääsin sitten kurssille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
okei joo ihan kiva mut en tiiä pitäiskö itkee vai nauraa.
Mie en millään ilveellä pääse ammattiin valmistavalle..mut sit tommoselle kurssille jolla ei tee mitään niin pääsen.
ei tee mitään=opetellaan tietokonetaitoja(mulla on kortti siitä ), opetellaan cv:n tekoja,itsetunto juttuja jne ja semmosellakin kurssilla oon ollu.
Mutku työkkäri käski hakee ja pääsin niin pakko mennä..
no joo saahan siitä sen enemmän rahaa ja silleen..
mut epistä et minkä takia mä en voi ammatti kurssille päästä :(

noo toivoo sopii et tolta kurssilta syntyis jotain kontakteja..

(ei varmaan oo ketään muita kuopiolaisia jotka ois tolle kurssille päässy? )

mitä tietsikka alan firmoja kuopiossa on? ku siellä on työharjottelu ja haluisin mennä semmoseen..

Oon mie toisaalta ilonen..ristiriitaset tunteet vaan.

voi jee tuota ne tais tyrkyttää mulle just vähän ennen kun jäin äitiyslomalle. tai ainakin joku oli työnhakukurssi työkkärin puolesta. onneks en sinne ehtinyt, mut nyt se ois vissiin edessä kunhan sinne palaa.
by the way shadi, keties törmättiin kaupoilla tänään,en vaan ollu ihan varma enkä uskaltanu ottaa hihasta kii :D

Alkuperäinen kirjoittaja suska:
voi jee tuota ne tais tyrkyttää mulle just vähän ennen kun jäin äitiyslomalle. tai ainakin joku oli työnhakukurssi työkkärin puolesta. onneks en sinne ehtinyt, mut nyt se ois vissiin edessä kunhan sinne palaa.
by the way shadi, keties törmättiin kaupoilla tänään,en vaan ollu ihan varma enkä uskaltanu ottaa hihasta kii :D

voi kuule nykäsemmään vuan :D en mie pure :D missä kaupassa? s vai?..mie oon tämmönen valaan kokonen niin ei voi olla näkemättä :) illalla uuestaan ja jos on seurassa kälättävä punapää niin se on hmm..armas hurmaava sisareni :saint:

vai olitkos sie mahollisesti vaunujen kanssa? ajatuksissani meinasin törmätä johonkin vaunuilijaan

Alkuperäinen kirjoittaja Tirppanen:
Eiköhän se aina uuden aloittaminen juuri tunnu tuolta ristiriitaselta. Minusta ainakin tuntuisi luultavasti. Onnea vaan koitokseen!

kiitos..onhan se toisaalta..noo kyl se tästä..kait.. ja ku jos siellä on jotain esiintymisiä luokan eessä :ashamed: :xmas: :kieh: mie pelekeen esiintymistä

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

voi kuule nykäsemmään vuan :D en mie pure :D missä kaupassa? s vai?..mie oon tämmönen valaan kokonen niin ei voi olla näkemättä :) illalla uuestaan ja jos on seurassa kälättävä punapää niin se on hmm..armas hurmaava sisareni :saint:

siin ässän eessä suunnilleen. en mä kyllä valaita nähnyt, pojasta päättelin lähinnä hataran muistikuvan perusteella :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

siin ässän eessä suunnilleen. en mä kyllä valaita nähnyt, pojasta päättelin lähinnä hataran muistikuvan perusteella :D

*repee* joo karvalakki oli pojalla ja sit semmonen puku missä turkoosia ja harmaata..epyvä.. :ashamed: *yrittää muistaa* :saint: :D

yritän ens kerralla kiljua jotain,ellen taas aja päälle. minähän se niillä vaunuilla törttöilen aina..*nolo*

:laugh: eiku mää kävelen kato pää painuksissa haaveillen aina :D
Jos sulla oli vaunut tänään ja pitkä tukka niin kyl mä sit muistan.
mutta :wave: perunateatteri kutsuu :D

Yhteistyössä