voi elämä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä ollut miehen kanssa tosi vaikeaa viimeinen puoli vuotta, tuntuu että kaikki on ihan solmussa ja mitä enemmän yritetään puhua sitä enemmän solmu kiristyy... no, viikonloppuna tilanne kärjistyi ja mies sanoi musta kamalia asioita. itkin monta tuntia putkeen ja mies lähti meneen.
kiukuksissani laitoin sit työhakemuksen naapurikuntaan (40km päähän) ja kirjotin sähköpostia yhdestä asunnosta sieltä naapurikunnasta.
olin niin raivona et toimin kun robotti ja ajattelin tosissaan et tää oli nyt tässä, haistakoon mies paskan ja heippa. edelleenkään ero ei tuntuis mahdottomalta, mutta haluaisin vielä yrittää.. ja jos se ero tulee niin mun on pakko muuttaa pois tästä kylästä, en kestäis nähdä miestä enää..
no, mulle soitettiin sieltä firmasta ja menin ihan puihin, en kyenny vastaan... mieskin tossa vieressä eikä tiedä asiasta mitään.
olivat sit laittaneet sähköpostia et ovat erittäin kiinnostuneita musta ja haluaisivat mut työhaastatteluun!!!!!!!!!!!!!!!!!!
työpaikka olis tosi jees, mutta työmatka ihan kamala, ei ehkä kilometreissä sinänsä, mut itse matkana kamalaa ajettavaa..... en mä täältä jaksais siellä käydä vaan pitäis muuttaa.. apua!!!!!!!!!!!!!!! hirvee tilanne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinne vaan uusiin ympyröihin. Näkeepähän jätkä ettei sieltä suustaan kannata mitä tahansa suuttuneena laukoa. Kaikella on seurauksensa.

mut ei mulla ole asuntoa sieltä ja jos jätän miehen niin ei ole myöskään autoa..
mulla on kaksi suurta koiraa jotka rajoittaa asuntohakua tosi paljon, ei mihikään kerrostaloon oo mitään asiaa.... lapsi joutuis vaihtaan hoitopaikkaa ja joutuis muuttaan "kauas" isästään ja isovanhemmistaan ja kaikesta.... mä oon ihan hukassa ;(

Mä nyt en näe tuota matkana enkä minään, käy haastattelussa, voithan sä aina kieltäytyä jossei nappaa..Mut sinuna miettisin jatkossa mitä suutuspäissään teet, ei ihan heti nimittäi tulis itelle mielee tappelun jälkeen alkaa asuntoo ja työpaikkaa ettimään, et vissii vähä enemmän kun vähän asiat teillä vinossa..Klassinen alas istuminen ja asioista suoraan, niiden oikeilla nimillä puhuminen paikallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinne vaan uusiin ympyröihin. Näkeepähän jätkä ettei sieltä suustaan kannata mitä tahansa suuttuneena laukoa. Kaikella on seurauksensa.

mut ei mulla ole asuntoa sieltä ja jos jätän miehen niin ei ole myöskään autoa..
mulla on kaksi suurta koiraa jotka rajoittaa asuntohakua tosi paljon, ei mihikään kerrostaloon oo mitään asiaa.... lapsi joutuis vaihtaan hoitopaikkaa ja joutuis muuttaan "kauas" isästään ja isovanhemmistaan ja kaikesta.... mä oon ihan hukassa ;(

Joopa joo. Yhtä harkitsemattomia ja ajattelemattomia olette kumpikin sitten miehesi kanssa?
Ei sitten mitään järkeä tuollaisessa touhussa. Ja sitten mietitään tekosyitä miksei voikaan lähteä.

Oletko nyt työttömänä? Työpaikka voisi olla hyvä ratkaisu moniin ongelmiin. 40 km autolla ei ole kovin paha työmatka. Käy haastattelussa. Voit myöhemmin miettiä, muutatko vai kuljetko autolla. Ehket saakaan työpaikkaa, jolloin ei tarvitse muuttaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä nyt en näe tuota matkana enkä minään, käy haastattelussa, voithan sä aina kieltäytyä jossei nappaa..Mut sinuna miettisin jatkossa mitä suutuspäissään teet, ei ihan heti nimittäi tulis itelle mielee tappelun jälkeen alkaa asuntoo ja työpaikkaa ettimään, et vissii vähä enemmän kun vähän asiat teillä vinossa..Klassinen alas istuminen ja asioista suoraan, niiden oikeilla nimillä puhuminen paikallaan..

no matka itsessään ei olekaan juuri mitään -KUTEN KIRJOITIN JO- mutta on kamala tie ajaa, paljon hirviä ja huonokuntoinen tie, en vaan tykkää yhtään.
"sinuna miettisin jatkossa mitä suutuspäissäs teet, ITELLE ei ihan heti..." oot jotenki parempi kun mä? okei, selvä.
mä en ole ikinä niin paljon loukkaantunut ja suuttunut kun viikonloppuna.
ollaan 3PITKÄÄ vuotta rakennettu ja viimenen puoli vuotta ollu yhtä helvettiä.
ja kuten MYÖS kirjoitin niin se puhuminen ei oo mitään auttanu, päinvastoin.

Oletko nyt työttömänä? Työpaikka voisi olla hyvä ratkaisu moniin ongelmiin. 40 km autolla ei ole kovin paha työmatka. Käy haastattelussa. Voit myöhemmin miettiä, muutatko vai kuljetko autolla. Ehket saakaan työpaikkaa, jolloin ei tarvitse muuttaa mitään.

en ole työttömänä, mul on duuni jonka voisin kyllä jättää koska tahansa, en viihdy työssäni (tehnyt pätkätöitä jo kauan... tää soppari loppuu heinäkuuhun..)
niin, ehkä mä otan yhteyttä ja käyn haastattelussa.. :)
enhän mä tosiaan välttämättä saa koko paikkaa :)

Yhteistyössä