Voi elämä - yllätin miehen tumputtamasta Katti Matikaiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silja nykyisin

sillanpaa_silja-683x1024.jpg

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ihana kattimatikainen.❤ Lasten suosikki!
Ja nemmä aikuistenkin suosikki! :LOL:

Silja on nätti nainen, ilman rooliasuaan, ihanan luonnollinen.
Silja ei vedä narua nenästä kahta kolmea metriä, revi muovailtua nenää irti, liota teippejä silmistään tai leuasta.❤

on nätti ja kuvauksellinen

mutta sulta paha piikki sinun rakkaan @m1es -nikin suuntaan

Eihän tuo mikään piikki ollut. Etkö ole tullut ajatelleeksi, miksi @Lispetti niin paljon noita narunenävideoita katsoo? Tietenkin ottaa sieltä mallia eli opiskelee "oikeat" teippiviritykset ja narunpujotukset oman ulkonäön virittämiseen. :rolleyes:

Eihän kukaan katsele jatkuvasti videoita, jotka eivät kiinnosta eivätkä liity omaan elämään.

• Haha
Reactions: Lispetti
Eihän tuo mikään piikki ollut. Etkö ole tullut ajatelleeksi, miksi @Lispetti niin paljon noita narunenävideoita katsoo? Tietenkin ottaa sieltä mallia eli opiskelee "oikeat" teippiviritykset ja narunpujotukset oman ulkonäön virittämiseen.

Eihän kukaan katsele jatkuvasti videoita, jotka eivät kiinnosta eivätkä liity omaan elämään.

Siinä mielessä piikki kun sä ihailet narunenämaiden mimmejä ja Lissun mielestä niillä kaikilla on yhden lipputangollisen verran narua nenussa :laugh:

Eihän tuo mikään piikki ollut. Etkö ole tullut ajatelleeksi, miksi @Lispetti niin paljon noita narunenävideoita katsoo? Tietenkin ottaa sieltä mallia eli opiskelee "oikeat" teippiviritykset ja narunpujotukset oman ulkonäön virittämiseen.

No tästä juuri on kyse! Katson niitä aivan tauotta!
Olen onnistunut teippaamaan silmäni vain kieroon ja nenävahasta muotoileminen ei onnistunut koska nenäni näytti ihan perunalta, olisi ehkä pitänyt asetella nenä vahoineen kirjan väliin ja läväyttää kannet kiinni?:unsure: Eikä sieraimiini mahdu metriä narua, tungin loput varmuuden vuoksi korvaan!:cool:

• Haha
Reactions: m1es
Olin aamulla lähdössä töihin ja unohdin auton avaimet. Muutaman minuutin kuluttua kun tulin kiireellä ovesta sisään, mies oli sohvalla muna kädessä ja katseli joskus vuosia sitten lapsille äänittettyä videota, jossa on Katti Matikainen. Mies on nyt ihan nolona. Meni talliin rassaamaan autoa. Itse ihmettelen onko tuo joku perversio vai mistä on kyse.

Tuskin olet lukemassa, mutta tuohan kertoo vaan sen että miehesi saa rassata liian vähän sinua, jaa liikaa energiaa purettavaksi TV:n misuille :whistle:

Olin aamulla lähdössä töihin ja unohdin auton avaimet. Muutaman minuutin kuluttua kun tulin kiireellä ovesta sisään, mies oli sohvalla muna kädessä ja katseli joskus vuosia sitten lapsille äänittettyä videota, jossa on Katti Matikainen. Mies on nyt ihan nolona. Meni talliin rassaamaan autoa. Itse ihmettelen onko tuo joku perversio vai mistä on kyse.
No onneks ei tumputtanut Matti Katikaiselle.

Uusimmat

Yhteistyössä