Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silja nykyisin
Ihana kattimatikainen. Lasten suosikki!
Ja nemmä aikuistenkin suosikki!
Silja on nätti nainen, ilman rooliasuaan, ihanan luonnollinen.
Silja ei vedä narua nenästä kahta kolmea metriä, revi muovailtua nenää irti, liota teippejä silmistään tai leuasta.
Eihän tuo mikään piikki ollut. Etkö ole tullut ajatelleeksi, miksi @Lispetti niin paljon noita narunenävideoita katsoo? Tietenkin ottaa sieltä mallia eli opiskelee "oikeat" teippiviritykset ja narunpujotukset oman ulkonäön virittämiseen.
Eihän kukaan katsele jatkuvasti videoita, jotka eivät kiinnosta eivätkä liity omaan elämään.
No tästä juuri on kyse! Katson niitä aivan tauotta!Eihän tuo mikään piikki ollut. Etkö ole tullut ajatelleeksi, miksi @Lispetti niin paljon noita narunenävideoita katsoo? Tietenkin ottaa sieltä mallia eli opiskelee "oikeat" teippiviritykset ja narunpujotukset oman ulkonäön virittämiseen.
Eihän kukaan katsele jatkuvasti videoita, jotka eivät kiinnosta eivätkä liity omaan elämään.
Olin aamulla lähdössä töihin ja unohdin auton avaimet. Muutaman minuutin kuluttua kun tulin kiireellä ovesta sisään, mies oli sohvalla muna kädessä ja katseli joskus vuosia sitten lapsille äänittettyä videota, jossa on Katti Matikainen. Mies on nyt ihan nolona. Meni talliin rassaamaan autoa. Itse ihmettelen onko tuo joku perversio vai mistä on kyse.
No onneks ei tumputtanut Matti Katikaiselle.Olin aamulla lähdössä töihin ja unohdin auton avaimet. Muutaman minuutin kuluttua kun tulin kiireellä ovesta sisään, mies oli sohvalla muna kädessä ja katseli joskus vuosia sitten lapsille äänittettyä videota, jossa on Katti Matikainen. Mies on nyt ihan nolona. Meni talliin rassaamaan autoa. Itse ihmettelen onko tuo joku perversio vai mistä on kyse.
Senjalla on isommat.Melkeen yhtä ihana kuin Senja
No voi, liian sexy KattiAamulehtikin on herännyt Kati Matikaisen sulojen houkuttelevuuteen:
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/kolumni-onko-pervoa-pitaa-katti-matikaista-seksikkaana-200247023/
kuusi (sex)
Totta. Senja jatkoon.Senjalla on isommat.
Katilla on niiiiin kauniit kasvot että ne voittaa tissitSenjalla on isommat.
Ei voita. Tissit tekee naisen ja tissittömät ovat poikia.Katilla on niiiiin kauniit kasvot että ne voittaa tissit
Katti mulle ja silikonit hälleEi voita. Tissit tekee naisen ja tissittömät ovat poikia.
No niinpä! Senjaa ei kyllä ole pikkukakkosessa pitkiin aikoihin näkynyt.Ois kiva päästä kimppahommiin Siljan ja Senjan kanssa!