Voi elämä sentään, tuohon pitää kohta jo puuttua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monttu auki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monttu auki

Vieras
Mulla on läppäri tässä ikkunan ääressä. Tosi hiljainen on tuo tie tuossa edessä, joten tästä näkee kyllä haluamattaankin kaiken mitä siinä tapahtuu. Parina päivänä nyt siinä on ajellut ilmeisesti isä ja poika (max 1,5-2-vuotias) moottoripyörällä. Poika on siinä isänsä etupuolella. No ei siinä mitään, mutta ei puhettakaan että KUMMALLAKAAN olisi kypärää päässä! Mun mielestä tuo on jo järjen köyhyyttä... Mitä ihmettä, pitääkö tuolle mennä itse sanomaan? Olis tietty kiva olla naapureitten kanssa väleissä jatkossakin...

kumpi on tärkeämpää.. olla naapureitten kanssa väleissä ku sanoa asiasta jos etenki lapsen turvallisuuskärsii ja pahoin!!!

Soita poliisit...laitontahan toi on...

Luuletko oikeesti että kypärä suojelee vahingoilta tai estää hengenmenon yms. Ihmiset vissiin luulee että kypärä päässä voi tehdä mitä vaan, sitten ei satu mitään.

No suoraan sanottuna ei. Olen ajatellut, että menen itse sanomaan, mutta jos nyt rehellisiä ollaan niin tyyppi on sen näköinen, että en halua olla huonoissa väleissä.

Täällä sitä aina soitellaan kytille.
Varmaan ketuttaa olla poliisi kun mammat pirauttelee millon mistäkin.

Mitäpä jos ennemmin mainitsisit itse asiasta!
Jos ei auta. Oikeastaan asia ei ole sun asia vaan tämän miehen... kaikkeen kun et voi vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Luuletko oikeesti että kypärä suojelee vahingoilta tai estää hengenmenon yms. Ihmiset vissiin luulee että kypärä päässä voi tehdä mitä vaan, sitten ei satu mitään.

Kypärä päässäkin voi sattua "mitä vaan", mutta ei ainakaan halkaista kalloaan, tajuatko pahvi.

Mä antaisin olla. Tuskin ajelevat pitkää matkaa tuolla tavalla ja tn. kokenus kuski. Joo, saahan tuota moralisoida, mutta tuskin sanomisella on muuta vaikutusta kuin naapuririita.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

Kypärä päässäkin voi sattua "mitä vaan", mutta ei ainakaan halkaista kalloaan, tajuatko pahvi.

Ei ne kypärät nyt ihan niin vahvoja ole.. pyöräkypäräkin menee paskaksi jos vaan päälle polkasee.
Lasten turvaistuimet sama juttu.. bisnesmiesten rahasampo eikä mitään hyötyä niistäkään. Samahan se on kuoleeko se muksu istuimessa vai ilman istuinta, yhtä pahalta varmaan tuntuu.

Kyllä vaan voi halkasta kallonsa myös kypärä päässä!!Tarpeeksi kovaa ku kolahtaa ni siin ei kypärä pal suojaa...Turha tuudittua siihen et kypärä suojaa!

Vai että pahvi.
Mikäs sinä olet kun toteat että kypärä päässäkn voi tapahtua mitä vaan mutta luulet ettei pää voi ns. haljeta...

Kuule, toki kypärä VOI suojata, muttei todellakaan estä 100% varmuudella päävammoja.

Yhteistyössä