Voi elämä! Onko nimi oikeasti enne?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammeli"

Vieras
Mulla on muutama SATU-niminen tuttu ja kaikki on enemmän tai vähemmän mielenterveysongelmaisia. Nyt kun mietin, niin yksikään tuntemani Satu ei käy ihan täysillä. :O

On kyllä muitakin nimiä, joista on huonot kokemukset, mm. Jaana ja Päivi. Tunnen myöskin tosi kivoja em. nimisiä tyyppejä, ja sit on sellaisia kahjoja. Jaana on yleensä hoikka ja urheilullinen. :D

Tuntemillani Mirja-nimisillä tyypeillä on samanlainen nasaali ääni. :D

Katjat ovat järjestäen kivoja tyyppejä ja niitä tunnen muutenkin eniten.

Sonja-nimen kantaja on yleensä tavallista kauniimpi, tunnen myös yhden Sonjan, joka on naisen kanssa parisuhteessa ja se puolestaan menisi todella hyvännäköisestä miehestä. :)

Tuiret ovat poikkeuksetta älykkäitä.

Mitähän nimiä vielä on, joista on joku mielikuva...

Kertokaa tekin omat (yleensä eriävät) mielipiteenne ja heitelkää uusia nimiäkin tähän ketjuun.

Minä tunnen Jaanan joka on erittäin lihava. Toinen Jaana taas hyvin pieni ja kuivakka akka. Satunimisistä kaksi on lesboja ja yksi hyvin mielisairas ja sekava.

Mä tunnen Satun jota tervejärkisempää olisi vaikea kuvitella, on oikeastaan niin jalat maassa-tyyppi, fiksu ja käytännöllinen ihan kaikessa, että on jo tylsää seuraa.
Ainoa tuntemani Jaana on todella ylipainoinen.
Mutta se mitä sanoit Satu-nimisistä, pätee jokaiseen mun tuntemaani Tuijaan. En tunne yhtäkään Tuijaa joka kävisi ihan täysillä. Kaikki ovat joko tosi häijyjä ja ilkeitä, tai sitten jotenkin mt-ongelmaisia.

Kaikki tuntemani neljä Rosaa on hyvin naisellisia homoseksuaaleja.

Tunnen myös kolme Nooraa ja kaikki sossumutseja.

Katjojen kanssa mulla on aina ollut sukset ristissä.

[QUOTE="hupsu";29321669]Mietihän itseäsi ja kaimojasi, oletteko kaikki samanlaisia?[/QUOTE]

Kyllä. Mun kaimoja ei mitenkään hirveästi ole, mutta kaikki tapaamani/tietämäni/televisiossa tai mediassa näkemäni on ärsyttäviä ja ylimielisiä. Meillä on myös aika samanlaiset kasvonpiirteet yleensä. Kuin peiliin katsoisi :D

Kyllä. Mun kaimoja ei mitenkään hirveästi ole, mutta kaikki tapaamani/tietämäni/televisiossa tai mediassa näkemäni on ärsyttäviä ja ylimielisiä. Meillä on myös aika samanlaiset kasvonpiirteet yleensä. Kuin peiliin katsoisi :D

Ihan tosi? :) Minulla on niin paljon kaimoja, ettei ole tosikaan, en vaan tällä erää tunne kaimoja ollenkaan. Kouluaikaan meitä oli monta samalla luokalla, eikä me oltu samanlaisia ollenkaan:) Paitsi kyllä kaikki ollaan oltu kyllä blondeja, kun nyt ajattelen asiaa, enkä taida tietää tummahiuksista kaimaani lainkaan...

Kaksi tuntemaani Jaanaa ovat todella ylipainoisia. Heli-nimiset vaaleita ja tosiaan, Satu-nimiset mielenterveysongelmaisia. Katjat todella mukavia kaikki :) Sonjat taviksia :D Jennit myös ihania <3 Jonnat itsekeskeisiä :D

[QUOTE="hupsu";29321751]Ihan tosi? :) Minulla on niin paljon kaimoja, ettei ole tosikaan, en vaan tällä erää tunne kaimoja ollenkaan. Kouluaikaan meitä oli monta samalla luokalla, eikä me oltu samanlaisia ollenkaan:) Paitsi kyllä kaikki ollaan oltu kyllä blondeja, kun nyt ajattelen asiaa, enkä taida tietää tummahiuksista kaimaani lainkaan...[/QUOTE]

Joo :D Puolet meitseistä on syntynyt aiemmin kuin 50-luvulla, en ole koskaan törmännyt yhdessäkään tarhassa tai koulussa kaimaani. Enemmän tätä kaimatuntumaa saanut jostain Facebook-keskusteluista, joissa nää toiset on toki päsmäröiny ja siksi olen pistänyt merkille :saint: Jostain syystä myös kaikki tapaamani/huomaamani on brunetteja, mulla on sellaiset tummanvaaleat hiukset. Ja kasvonpiirteistä varsinkin nenä ja suu usein tosi samanlaisia :D

Tunnen kaksi Satua ja molemmat kieltämättä ovat mt-ongelmaisia. Toinen on masentunut mutta muuten kyllä ihan järkevä tyyppi ja toinen on agressiivinen ja todella hyökkäävä esim.Facebookissa kärkkäine mielipiteineen.

Katjat ovat päällisin puolin nauravaisia ja kivoja mutta pohjimmiltaan kieroja.

Laurat on hiljaisia ja sellaisia joista ei oikein ota selvää..

Kaikki "Maket" pettää tyttöystäviään ja on muutenkin renttuja.

Viesti ei ihan vastannut otsikkoa mutta vastaan otsikkoon, että mun tyttö on Ilona ja häntä jos katsoo niin voi ajatella että nimi on enne. On niin iloinen tyttö kuin voi vaan olla.

Lauran on ihan parhaita. Minulla on elämäni varrella ollut tai siis on edelleenkin kolme parasta kaveria. Ja heidän kaikkien nimi on Laura.

Mies yrittää pysyä kärryillä kenestä Laurasta milloinkin puhun :)

Tunnen kaksi Satua, kumpikaan ei ole mt-ongelmainen. Tosi fiksuja ja tasapainoisia tyyppejä molemmat.

Ninat/Niinat ovat jostain syystä varsinaisia horatsuja.. Annet taas Lihavia :O
ja Tuijat tosiaan jostain syystä järjestään omituisia, mutta mitä muuta voisi odottaa jos lapsella on kasvin nimi?! myös Titat ovat vähän sekopäitä, tunnen kaksi joista toinen luomuhörhö & toinen jonkinsortin Ad/Hd jolla jolla takana kaksi avoliittoa

Seijat ovat aina pullukoita. Paitsi jos ovat horoskoopiltaan leijonia, silloin pitävät huolen ettei ylimääräisiä grammoja pääse tarttumaan.
Juu, olen Seija ja horoskooppini velvottamana ihannepainoinen.

Satu: Luokallani oli Satu joka suoraan sanottuna oli yksinkertainen ihminen.. Myös tyttäreni luokalla on Satu, joka on yksinkertainen..

Tuija on todella omituinen tyyppi.

JA Miia nimisiä ystäviä mulla on niin monta että ainaa joutuu selventämään kenelle Miialle menen yms.

Aloittaja on varmaan Tuire ja omasta mielestään älykäs.

No, siitä voidaan olla montaa mieltä.

Olen Anne ja meitä on kyllä vaikka minkälaisia. Ja todella paljon. Tunnen varmaan noin kolmekymmentäviisi annea...

Mitä nää nimet on Seijoja ja Tuireja ja Katjoja? Vanhojen akkojen nimiä. Kas kyn ei Sirpa, Kyllikki, Vieno, Laila, Annikki, Sinikka, Marjatta ja Elma.

Missä kaikki Neat, Aadat, Jessicat, Kristat, Mineat, Amandat, Riinat, Kiiat, ym ym ym, ???

Missä miesten nimet?

Yhteistyössä