Voi elämä ku VÄSYTTÄÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Päädyin siis ratkaisuun ettei mennä ulos kun on niin kylmä ja alkoi tuulemaankin... Nyt mä olen sitten ihan totaalipuhki. Väsyttää niin paljon että tuntuu tuskaiselta.

Lapsia en saanut nukkumaan kun en jaksa sitä hiton pelleilyä mitä jatkavat vielä kahta kauheammin kun näkevät että mua väsyttää enkä jaksa nähdä samaa maratoonivaivaa kuin yleensä.

Ja koko ajan vaan väsyttää lisää kun pienoiset keksivät yhtä sun toista... "Oho" ja "ups" tuntuvat ainakin olevan päivän sanoja aina juuri sellaisena päivänä kun minä voisin vain ummistaa silmäni ja nukkua puolet päivästä..

Pitäis tiskata ja pyykätä ja äh.. Kun vaan väsyttäis. Tää tyhmä kahvikaan ei auta mitään! ....Nari....

Mä paha äiti annoin lapsille kulholliset suklaamuroja (ilman maitoa) ja rusikoita ja pillimehut ja avasin juniorin, tadaa....melkein 1½h unet tulin nukkuneeks, ihanaa, jaksaa ens yön valvoa töissä!
(käytiin kyl vähä ulkonakin aamusta, vaikka kylmä oliki...)

..Ja kaiken lisäksi, pisteenä iin päälle tyttö kakkasi äsken housuun.. :x

Ollaan tänään yritetty olla ilman vaippaa, tuloksena kolmet likaiset housut. Nyt luovutin kun sain pestä jalkoja myöten tuon tytön kakasta.. Vaippa on taas päällä.

Ehkä sit ens kesänä..

Yhteistyössä