V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:mun ukko on kans tällanen "en tiiä".
se ei osaa olla mitään mielt yhtään mistään, kysyy vaikka että onko sulla pyykkiä, pitäiskö mun nyt pestä ne? -en tiiä.
haluatko suklaata vai salmiakkia? -en tiiä.
haluatko vielä joskus lapsia? -en tiedä.
lähettäskö käymäään kaupassa? -en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No onhan toi varmaan rasittavaa.
Mut pakko sanoa, että enpä ihmettele jos ärsyttää, jos kaikkiin on vain "en tiiä". Mitä se klo 7 aikaan aamulla sitten on? Jos on edelleen " en tiedä", niin tuleeko auton kyytiin silti aamulla jos sää päätät, että koitetaan sillä autolla lähtöä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No onhan toi varmaan rasittavaa.
Mut pakko sanoa, että enpä ihmettele jos ärsyttää, jos kaikkiin on vain "en tiiä". Mitä se klo 7 aikaan aamulla sitten on? Jos on edelleen " en tiedä", niin tuleeko auton kyytiin silti aamulla jos sää päätät, että koitetaan sillä autolla lähtöä?
Niinpä... Todennäköisesti se ei edes vaivaudu heräämään aamulla, veikkaisin. Elettäkään ei ole tehnyt pakkaamisen suhteen että ei varmaan edes ehtisi mukaan jos päätän lapsen kanssa lähteä.
Luultavasti lähtisi mukaan jos mä päätän lähteä ajamaan mutta olisi hapan koko matkan ihan vaan siksi että on mököttänyt jo illalla + siitä että pelkäisi auton hajoavan lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja rider:Siis ei ''akkamainen vätys'' vaan akkamainen ja vätys. Me naiset emme ole vätyksiä (haluan uskoa tähän, pliis älkää puhkaisko kuplaani!)
Alkuperäinen kirjoittaja suivaantunut akka:Tässä huushollissa ukko on akkamaisen hapan ja kärttyisä, pms-oireinen ja vaihdevuotinen ihan selkeesti.