voi elämän kevät...työkkäri asiaa....

pipi
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Minkälaista selkäkipua sulla on? Seisominen on kyllä yleensäkin paljon huonompi selälle kuin liikkuminen.
Just, teen liikkuvaa työtä ja pärjään mutta jos seison tunnin paikallaan en tahdo päästä liikkeelle. Koskee selkään ja lonkkiin, nilkkoihinkin.
 
Gluteus maximus
miksi ihmeessä mennä työkkäriin jos ei ole valmis ottamaan mitä työtä tahansa? Sen kun tietää, että ne tarjoaa siellä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja silloin ei voi kieltäytyä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
onko sulla joku koulutus? työkokemusta?
ei ne käsittääkseni voi sit pakottaa tekemään ihan mitä vaan tai ainakaan antaa karenssia jos on ihan muulta alalta paperit
Koulutus on...mutta ei tod kyseiseen hommaaan!!työkokemusta vaikka miltä aloilta,mutta ei siivous hommista!
 
entinen kotiäiti
Mikä koulutus sulla on? Ainakin minulla on se kuva että tuollaista työtä ei ole pakko ottaa vastaan varsinkaan jos et ole ollut pitkän työtön. Vajaalla työpäivällä minä en lähtisi töihin, eikä minua voisi pakottaa (eikä tulisi edes karessia). Mitä olet tehnyt ennen työkkäriin menoa, ollout töissä vai kotona? Mitä töitä haet?
 
jos
jos et pysty työtä tekemään niin sitten haet sairaslomaa. Jos esim. menit äippälomalta työkkäriin niin haet vaan sairaslomaa jos et ole työkykyinen. Jos et pysty seisomaan kahta tuntia niin pikaisesti apua hakemaan selkäkipuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja entinen kotiäiti:
Mikä koulutus sulla on? Ainakin minulla on se kuva että tuollaista työtä ei ole pakko ottaa vastaan varsinkaan jos et ole ollut pitkän työtön. Vajaalla työpäivällä minä en lähtisi töihin, eikä minua voisi pakottaa (eikä tulisi edes karessia). Mitä olet tehnyt ennen työkkäriin menoa, ollout töissä vai kotona? Mitä töitä haet?
Olen ollut työttömänä nyt toukokuun alusta lähtien...siis en kauankaan...kaupassa olin sitä enne töissä määräaikainen työsopimus.tarjoilijan koulutus mulla on...niitä hommia en oo tehny,kun vuosia sitten.En tiedä mitä töitä haen...tarkoitus on mennä sille ihmiselle joka voisi löytää oikean työpaikan mulle...siis ammatinvalinta psykologi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi ihmeessä mennä työkkäriin jos ei ole valmis ottamaan mitä työtä tahansa? Sen kun tietää, että ne tarjoaa siellä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja silloin ei voi kieltäytyä!
Mutta työkkärissähän kysytään lapuissa, onko mitään sairauksia. Laittoiko ap siihn, että selkä ei kestä seisomatyötä tms. ? Kerran olin työkkärin asiakkaana, ja silloin ainakin kysyttiin, mitä tyotä on valmis tekemään. Itse sanoin silloin, ettei siivoustyö ole mun heiniäni, ja niitä ei sitten myöskään tarjottu! Jos on lupautunut työtä kuin työtä ottamaan, niin silloin sitten karenssi uhkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi ihmeessä mennä työkkäriin jos ei ole valmis ottamaan mitä työtä tahansa? Sen kun tietää, että ne tarjoaa siellä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja silloin ei voi kieltäytyä!
No jos ei ole työkkärissä työnhakijana niin missä sitten?Saunan takanako?Mun mielestä vielä kuitenkin on jonkinlainen mahdollisuus miettiä itse mitä työtä ottaa vastaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ex-porrassiivooja:
mä sanoisin syyksi sen että työtunteja on aivan liian vähän. kyllä 30-40tuntia viikossa pitää töitä olla että siitä rahallisesti hyötyy.
Juu,ja työkilometrejä kertys päivässä 40km...että siitäkin voi jo laskea mikä kannattaa ja mikä ei...
 

Yhteistyössä