S
Sika
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Voi juma. Tule Sika tänne, niin mä vähän opetan sua![]()
Opetat ???
Mihin?
Orkulleko ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Voi juma. Tule Sika tänne, niin mä vähän opetan sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Enni:Zå, opettaisit vaikka minua.!!!
Voisin sen jälkeen opettaa miestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja taas ilman...:Joopa, Zå. Olis kyllä mielenkiintoista saada sulta "opetusta" hmmmm..... ei taitais jäädä kylmäksi...
Ei orkku muuten pelkästään korvien välistä ole kiinni niinkuin Sika tuolla kommentoi. Saako Sika orkut pelkästään mielen voimalla? On aika kaukana todellisuudesta jos kuvittelee naisensa saavan vain kuvittelemalla koko aktinKyllä siinä silti tarvitaan fyysistä kontaktia ja kiihotusta. Mulla on korvien väli kunnossa ja oikealla käsittelyllä se on oksat pois! Mutta pelkällä mielenvoimalla en kyllä valitettavasti saa, vaikka kuinka kuvittelisin mitä kiihottavampia juttuja. Se kyllä auttaa pääsemään oikeaan tunnelmaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:Opetan sut tottelemaan naisia, niin että muutut Isosta Siasta pieneksi kiltiksi possuksi.
Sä olet muuten, Sika, kirjoitellut tälle palstalle joku 4-5 vuotta. Tai siis ex- Soneraplazalle. Olenko oikeassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Enni:Punaisuus laskenut??
Veri kiertää muualla, eikö???
Voisin tulla...