Voi ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa ja kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa ja kauhuissaan

Vieras
Mun sisko kertoi juuri mulle pitkään häntä vaivanneesta asiasta.
Vaari on käyttänyt häntä hyväksi lapsena ja on nyt päättänyt kertoa asiasta meidän isälle. Äitille on kuulemma kertonut jo silloin lapsena, mutta tämä ei ole kommentoinut asiaan ollenkaan eikä tehnyt mitään.

Mä en tiedä, miten tämä nyt voi olla mahdollista. Mun lapset leikkii paljon siellä meidän mummulla ja vaarilla ja heti tulee mieleen, että ei kai se munkin lapsille ole tehnyt jotain.

Mun lasten vierailut loppuis justiinsa. Karseeta, oliko sun sisko silloin minkä ikäinen? Minusta kaikkein kamalinta on, että oma vanhempi ei usko lasta tuollaisessa asiassa. Lapsiparka jää aivan yksin :'(

Tuntuu hullulta ajatella, että äitis on vaan sysänny lapsen kertoman syrjään eikä ole kuunnellu :o En tiedä voisinko tuossa tilanteessa kyläillä vaarin luona tai ainakaan niin etten olis itse läsnä.. Onko tapahtumasta kauan?

Tapahtumasta on jo reippaasti yli kymmenen vuotta. Nyt kun mietin, niin "saatan" muistaa siskon joskus silloin sanoneen jotain silloin kun oltiin teinejä.

Äiti oli ainoastaan sanonut, ettei asiasta saa puhua. Nyt sisko aikoo kertoa siis isälle. Tulee varmaan isällekkin ja äidille kamala riita, kun äiti ei ole kertonut tuollaisesta asiasta. Omituisinta on, että vaari on isän isä, ja äiti puolustanut kuitenkin.. En ymmärrä. Mua oikein oksennuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tuntuu hullulta ajatella, että äitis on vaan sysänny lapsen kertoman syrjään eikä ole kuunnellu :o En tiedä voisinko tuossa tilanteessa kyläillä vaarin luona tai ainakaan niin etten olis itse läsnä.. Onko tapahtumasta kauan?

Noita tapauksia, että äiti ei usko lapsen kertomusta, taitaa olla valitettavan paljon.

Selvästi hän on käyttänyt äitiäsi hyväksi. Tuo on "normaali"
reaktio tuo että pitää olla hiljaa:/ Hyvä että kertoo isällesi. Osaa ehkä auttaa äitiäsi myös.

Yhteistyössä