Voi ei!!!

varvasvälivahvero

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
4 089
0
36
Mie menin keittiöön ja ajattelin keittää itselleni uudet aamukahvit.. No eipä tarvinnutkaan, tiputin kahvipurkin lattialle ja ne vähäiset porot mitä oli jäljellä, levisi pitkin keittiön lattiaa :kieh: :headwall:

Yleensä on aina kaapissa muutama paketti kahvia,mutta juuri tänä aamuna viimeiset oli purkissa. Voi hitto!

Kauppaan on mentävä,mutta samlla hoidettava muitakin asioita joten ihan vielä en kehtaa liikenteeseen lähteä.

Mun tekisi niiiiin mieli kahvia. :ashamed:

Juot sitten kaksi kuppia kun oot käyny kaupassa. Vaikka ei se oo sama . Miksiköhän se kahvi maistuu aamulla parhaimmalta?

Meillä loppu aamulla maito, kun laitoin loput lasten puuroon. Inhoon mustaa kahvia. No ei auttanut kun juosta kauppaan vesisateessa. No käytävähän siellä olisi kuitenkin, jotta lapset saa maitonsa, mutta oisin ehkä odotellu vähän aikaa ettei olisi sateeseen ollut pakko mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Juot sitten kaksi kuppia kun oot käyny kaupassa. Vaikka ei se oo sama . Miksiköhän se kahvi maistuu aamulla parhaimmalta?

Meillä loppu aamulla maito, kun laitoin loput lasten puuroon. Inhoon mustaa kahvia. No ei auttanut kun juosta kauppaan vesisateessa. No käytävähän siellä olisi kuitenkin, jotta lapset saa maitonsa, mutta oisin ehkä odotellu vähän aikaa ettei olisi sateeseen ollut pakko mennä.

Niin se on tehtävä, mutta näin aamulla se maistuisi niiiiin paljon paremmalta. Lähimpään kauppaan on reilu 4km suuntaansa, en kehtaa maidon takia mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Ou nou... Aamu ilman kahvia :x
Jos ei ois tuota välimatkaa ihan nuin paljoa, niin oisin voinut tuoda sulle kahvia, ja samalla ostaa sitä itse kaipaamaani pullaa, mutta...

Huomenta! On juu matkaa melekoisesti välissä. Mulla ois kyllä ollut pakkasessa pullaa.. :D

Kuinkas teillä jaksellaan? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Jos ei ois tuota välimatkaa ihan nuin paljoa, niin oisin voinut tuoda sulle kahvia, ja samalla ostaa sitä itse kaipaamaani pullaa, mutta...

Huomenta! On juu matkaa melekoisesti välissä. Mulla ois kyllä ollut pakkasessa pullaa.. :D

Kiitos kysymästä, ihan kivasti... vaikkakin vähän vähänlaisesti on tuulut nukuttua, kun syöttövälit ei sais ylittää 3:a tuntia, ja tuo viihtyy sit rinnalla hyvin tunnin - toistakin yhteen menoon.
Ja sit välillä vähän joku ilmavaivanpahainen iskee ja alkaa itkettää... jne, normaalia vauva-arkea siis.

Mutta kunhan liikutte täälläpäin, niin tulkaa käymään... Mie koitan saada kanssa pullaa pakkaseen, niin ois joskus jotain tarjottavaakin ;) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minä en voi poistua postilaatikkoo pidemmälle jos en oo aamukahvia saanu..

Onneksi olen jo kaksi kuppia saanut juoduksi herätessäni. Jos silloin heti olisin purkin tiputtanut niin ei olisi auttanut muu kuin painella HETI kauppaan. nyt koitan kestää vielä hetken.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:

Kiitos kysymästä, ihan kivasti... vaikkakin vähän vähänlaisesti on tuulut nukuttua, kun syöttövälit ei sais ylittää 3:a tuntia, ja tuo viihtyy sit rinnalla hyvin tunnin - toistakin yhteen menoon.
Ja sit välillä vähän joku ilmavaivanpahainen iskee ja alkaa itkettää... jne, normaalia vauva-arkea siis.

Mutta kunhan liikutte täälläpäin, niin tulkaa käymään... Mie koitan saada kanssa pullaa pakkaseen, niin ois joskus jotain tarjottavaakin ;) :ashamed:

En taida uskaltaa kylään...voi tarttua vauvakuume :D :heart:
Just yks päivä mietin meidän vauva-aikaa, ohjeistus oli et kahden tunnin välein piti syödä, ei siinä juuri nukuttu |O
Oikein ihania syyspäiviä teille, eiköhän myö nähdä joskus. Nyt mun on pakko alkaa valumaan sinne kauppaan jotta saan kahvia! :wave:

Yhteistyössä