Voi ei, vahinkoraskaus. PANIIKKI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tumpelo"

Vieras
Hitto, menkkojen ois pitänyt alkaa eilen... Nyt kyllä ahdistaa.

Ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta 3kk, ja kortsuilla ollaan vielä leikitty. Pillerit odottais tuolla kotona uutta kiertoa, mutta tuleekohan sitä nyt sitten ollenkaan.

Ollaan molemmat seurusteltu muutamia kertoja ennenkin, ja tämä tuntuu niiiiiin paljon erilaiselta, niin paljon paremmalta! Ollaan molemmat jo sanottu että rakastetaan, mikä on ainakin minulle jotain ihan epätodellista. Edellisessä suhteessa en sanonut sitä koskaan, ja ensi-ihastuksellekin sanoin sen vasta ehkä vuoden seurustelun jälkeen. Mutta tämä vain tuntuu niin oikealta.

Mutta, 3kk on vain niin vähän. Voi luoja, ei näin voi käydä!

Tosin molemmat halutaan lapsia (JOSKUS!!), ja sinäänsä minulla on kyllä ollut vauvakuumetta jo jonkun vuoden. On niin ristiriitainen fiilis :/

Kuinka paljon se vauva, myöhemmin taapero/lapsi muuttaa tätä seurustelua? Sehän poistaa vapauden aika tehokkaasti, eikö?

Itseäni ahdistaa, mutta samalla vähän jännittää positiivisestikin. Tiedän, että miehelle tulisi/tulee ihan pakokauhu jos testistä pärähtää positiivinen tulos.

Ajankohta olisi minun elämätilanteessa tavallaa oikein sopiva. Olen menossa virkavapaalle opiskelujen takia. Eli vakkaripaikka ja minulla on jo harjoittelija opettelemassa näitä minun duuneja. Eli työnantajakaan ei joutuisi totaaliseen k*seen vaikka pitäisinkin vähän pidemmän vapaan. Ja opiskellahan voi vaikka onkin vauva, kai?

Mutta mitä jos tämä rakkaus ei vain kestä?? Mitä jos vuoden päästä ollaan ilmiriidoissa, la vauva siinä välissä lisäämässä kitkaa?? En halua yh:ksi, ja mies on rikkinäisestä perheestä eikä todellakaan halua sitä kohtaloa lapselleen :(

Voi apua, APUA!!

Tee ensin se testi, ja miettikää sitten.

Sitä, kestääkö rakkaus ei voi kukaan ennustaa etukäteen. Toisilla ei kestä, vaikka olisivat olleet yhdessä vuosia ennen vauvan tuloa. Se riippuu siitä, kuinka paljon parisuhteen eteen on valmis tekemään - kirjoittamasi perusteella teitä tuntuisi ainakin tahtoa olevan. En sinuna olisi siitä huolissani :) Etukäteen ei ainakaan kannata murehtia.

Siis jos et edes ole raskaana niin ihme panikointia jo etukäteen. Tee testi ja sitten tarpeen tulleen kirjoita sama vuodatus uudelleen. :D

Mie tässä kovasti toivoin että tulis menkkajomotukset juuri samalla kun painoin lähetä-nappia. Mutta ei :D

Pahoin vain pelkään että tässä on kyl kyse tuosta, rinnat on turvonnut B:stä melkein C:hen, eikä näin kyllä normaalien kuukautisten aikana tapahdu.

Testi pitänee vissiin tehdä tässä lähipäivinä jos noi menkat ei suostu alkamaan, jaiks!

siis, teillä on ehkäisy käytössä ja sulla on menkat myöhässä päivän ja heti panikoit että oot paksuna? mitäpä jos odottelet vaikka viikon ihan rauhassa ja sit jos ei menkkoja kuulu ni rupeet niitä testejä tekemään

siis, teillä on ehkäisy käytössä ja sulla on menkat myöhässä päivän ja heti panikoit että oot paksuna? mitäpä jos odottelet vaikka viikon ihan rauhassa ja sit jos ei menkkoja kuulu ni rupeet niitä testejä tekemään

Juu, niin kai pitää tehdä. Ehkä nämä oireet ja tuntemukset ovat vain harhaa. Paitsi noi silmiinpistävät tissit eivät kyllä ole harhaa, jopa työkaveri (tietysti mies) ihmetteli ääneen niitä :D

herrajumala, oli hurjaa lukea tuota...miul oli TÄSMÄLLEEN kaikin puolin sama tilanne...huhhuh.ihan ku ois omaa elämää lukenu. Paitsi et me oltiin oltu yhes vast kaks kuukautta. Oli sit sopimus, ku en aborttia vaan yksinkertaisesti voinu tehä, tavallaan pitkään jo halunnu lasta, ja mies halus jäädä siihen tilanteeseen, ni sovittiin et mies touhuu raskausaikana kaiken mitä on jääny väliin, eli juoksee baareissa ja käy kavareiden kanssa ulkomailla niin paljon ku ikinä kerkee :D Ja minä teen sen sitte ku lapsi on muutaman vuoden ikänne, ja isi hoitaa.
Lapsi täyttää tänään kolme. Ja tilanne on se, et mies on heittäny meidät pihalle ja miun pitää kiireesti löytää asunto, työpaikka ja vittu kaikki.
yhtä helvettiä on ollu heti lapsen syntymän jälkeen, selvis et mies on ilmeisest aika perinteinen, eli ei vaihda vaippoja, saati kato vauvaa edes sen aikaa että kävisin lähikaupasssa
ei oo tarkotus kuulostaa katkeralta, enkä sano että teillä menis näin, mut kun toista ei vaan tunne ollenkaan.......mut silti tekisin saman uudestaan, lapsi on mahtava, ja parasta mitä miule on tapahtunu !

Me oltiin aikoinaan seurusteltu 2,5kk kun ystävänpäivänä tein testin jase oli positiivinen. Ei mitään ymmärrystä kuinka niin oli päässyt edes käymään :( mieheni sanoi että voidaan pitää lapsi. Minä olin sitä mieltä että ei, koska jos suhde ei kestäkään jne jne. Minulla oli monia syitä.
Suhde on siitä kestänyt 7v todella onnellisena, tosin huonompia aikoja oli joskus vuosia sitten.
Olemme naimisissa, kolme yhteistä lasta.
Abortti kaduttaa aina välillä, miutta koitan antaa itselleni anteeksi sillä että silloin ajattelin kaikkien parasta.

Yhteistyössä