Voi ei mun ihastuksen kohdettani! Ei oikeasti ole enää kivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voih

Vieras
Ollaan molemmat oltu vuoden verran ihastuneita toisiimme. Itse olen perheellinen, eikä ole aikomustakaan erota. Ihastuksen kohteeni taas on ollut melkein 10 vuotta parisuhteessa ja aiemmin mennyt hyvin...

Ollaan tuon ihastukseni kohteen kanssa oltu aikalailla haltioituneita toisistamme. Ei olla välillä saatu yölläkään nukutuksi, kun ollaan toisiamme mietitty ym. Flirttailtu ollaan melko estoitta, mutta ei koskettu toisiimme paria halausta lukuunottamatta. Ollaan kerrottu toisillemme mitä toisissamme ihailemme ja muutenkin ja että on ollut ikävä kun ei olla välillä nähty ym. Ollaan siis samassa työssä. Itse olen kaikessa tuskassanikin kuitenkin ajatellut, että peheeseeni olen sitoutunut ja ihastus on aina ohimenevää jne.

No tuo ihastuksen kohteenipa ilmoitti nyt, että on ottanut eron naisestaan. Parisuhteensa on kuulemma mennyt huonosti siitä lähtien kun ihastui minuun... :( Ei kuulemma voi enää elää suhteessaan, kun sydän on muualla. On nyt pakannut kimpsunsa ja kampsunsa ja muuttanut muualle.

Voi kökkö. Hieman on syyllinen olo minulla... ja kerroinkin sen... :( En todellakaan olisi halunnut heidän eroavan. Itse en edelleenkään aio erota omasta miehestäni....

Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne. :((

Miksi flirttailet ihastuksen kanssa, jos sinulla ei ole mitään aikeita erota? Pelleilet siis hänen kustannuksellaan, ja nyt olet aiheuttanut heidän eronsa. Oletpa törkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;29945283:
Ja eikö se ole ihan hyvä, että mies eroaa jos ei ollut onnellinen parisuhteessaan? Ja alkaa vapaana ehkä etsiä onneaan? Reilumpaa noin, kun pettää.

Juuri näin. Ja nyt on ap:n aika viimeistään lopettaa oma touhu tämän miehen kanssa. Anna miehelle vapaus etsiä onneaansa ja keskity sinä omaan avioliittoosi.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Ai mistä suhteesta? Ei ole mitään suhdetta. ;)
Saa kertoa vapaasti. Kyllä miehenikin on flirttaillut muiden naisten kanssa, tiedän kyllä. Meillä on sovittu pelisäännöt mieheni kanssa mihin saakka voi mennä ennen kuin on pettämistä ja niitä rajoja en ole ylittänyt.

Ehkei seksisuhdetta, mutta jos yöt huokaillaan toisen perään niin kyllä se on pettämistä.

• Tykkää
Reactions: Owl
[QUOTE="Miu";29945321]Tietääkö se ihastus ettei sulla oo aikeita erota? Miltä tää homma kuulostais sun miehen mielestä?Älä haaskaa ihmisten aikaa ja toiveita.[/QUOTE]

Uskon, että tietää etten ole ikinä aikonut erota. Ainakin kovasti olen sitä rivien välistä tuonut esille. Olen hänelle koko ajan sanonut mm. että ihanaa päästä viettämään viikonloppua perheen kanssa ja en ole todellakaan kertonut valvoneeni öitäni häntä miettien. Flirttikin oli lähtöisin häneltä eikä minulta, mutta menin siihen kyllä täysin mukaan ja ihastuin myös... Alunperinkin huomasin hänet + pidin kiinnostavana, mutta vasta se flirttailu sai kunnolla tunteeni heräämään. Nyt olen itse jo pääsemässä tuosta ihastuksesta yli, olin jo ennen hänen eroaan. On kyllä tosi hyvä tyyppi ja JOS en olisi naimisissa ja perheellinen niin takuulla hänet haluaisin, mutta nyt kun tilanne on tämä... Ikinä en ole puhunut haaveilevani yhteiselosta hänen kanssaan tms. En ole siis antanut sellaista kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anteeks mitä?;29945282:
Miksi flirttailet ihastuksen kanssa, jos sinulla ei ole mitään aikeita erota? Pelleilet siis hänen kustannuksellaan, ja nyt olet aiheuttanut heidän eronsa. Oletpa törkeä!

Ettekö muut ikinä flirttaile ilman sen kummempia aikeita? Mun mielestä se mun ihastuksen kohde on vieläpä sen verran flirttailevaa tyyppiä noin muutenkin (en ole ollut edes ainut, jonka kanssa on flirttaillut, mutta mun kanssa kyllä enemmän...), etten todellakaan hänen ajatellut ottavan tätä meidän "juttua" (niin mitä juttua...) niin vakavasti...
Itse ajattelen toisaalta, että ehkä hänen oma suhteensa ei alunperin (minusta johtumattomista syistä) toiminut, mutta hän kyllä sysää syyn ihan minulle... ;(

Ettekö muut ikinä flirttaile ilman sen kummempia aikeita? Mun mielestä se mun ihastuksen kohde on vieläpä sen verran flirttailevaa tyyppiä noin muutenkin (en ole ollut edes ainut, jonka kanssa on flirttaillut, mutta mun kanssa kyllä enemmän...), etten todellakaan hänen ajatellut ottavan tätä meidän "juttua" (niin mitä juttua...) niin vakavasti...
Itse ajattelen toisaalta, että ehkä hänen oma suhteensa ei alunperin (minusta johtumattomista syistä) toiminut, mutta hän kyllä sysää syyn ihan minulle... ;(

Mä flirttailen kyllä mutta tuntemattomien kanssa. Ihastuksen kanssa flirttailu on tulella leikkimistä. Ihastuksen kanssa pitäisi pyrkiä olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä.

Väitätkö että olet huviksesi flirttaillut vuoden verran? Kyllä kuulostaa kierolta.Siis omaa miestäsi kohtaan. Aloitusviestissä sanot että olette toisistanne haltioituneita, ja menettäneet yöunia ajattelemalla toisianne. Toisessa viestissä sanotkin että itse olet jo ihastuksen yli, ja toinen on syypää. Mikähän tässä tarinassa nyt mättää?
Ei kai kukaan voi olla noin juntti, että vetää höplästä miestä jonka tietää olevan ihastunut itseensä. Ruokkien siis ihastusta, vai miten muuten ihmeessä se on kestänyt vuoden verran? Ja etkö muka itse koe syyllisyyttä koska sulla on oma mies?

On meitä ihmisiä joka junaan...

Kiitos muuten ajatuksistanne!
Ilmeisesti ihastukseni kohde ajattelee hieman samoin kuin te?
Itselleni oli alusta saakka selvää ettei meidän välillä kehkeytyisi mitään kepeää flirttiä enempää. Itse olen varattu perheellinen ja hän oli varattu muuten vaan. Lisäksi samassa työpaikassa, mikä ei hyvä. Ihastuin itsekin liikaa, mutten siinä huumassakaan kuvitellut oikeasti miestäni/perhettäni jättävän, ehen. Ja kuvittelin ettei hänkään. Mutta näin. Olen kyllä jo jonkin aikaa muutenkin pitänyt häneen etäisyyttä, lähinnä viilennäkseni tunteitani, jotka tuntui välillä ahdistavilta. Töiden vuoksi väkisin ollaan jonkin verran tekemisissä ja sillon olen kyllä edelleen ollut hänelle ystävällinen ja kiva ja vähän flirttailevakin.. Ja hän kyllä todellakin myös minulle...

No joo. Ei tän pitänyt mennä näin. Ei mun mielestä. Huh. En uskonut näin voivan käydä. Elämä on. Tjtn.

No kyllähän sitä pitkissä parisuhteissa varmasti ihastuksia tulee ja menee. Mutta jos määrätietoisesti huokailee toisen perään vuoden päivät jakaen samalla tunteet tämän kanssa ilman mitään fyysistä niin kyllä se mun mielestä on jo aika kaukana omaan parisuhteeseen sitoutumisesta. Mut toki jos teillä on tollasessa henkisessä mielessä "avoin suhde" niin mikäs siinä.

Kiitos muuten ajatuksistanne!
Ilmeisesti ihastukseni kohde ajattelee hieman samoin kuin te?
Itselleni oli alusta saakka selvää ettei meidän välillä kehkeytyisi mitään kepeää flirttiä enempää. Itse olen varattu perheellinen ja hän oli varattu muuten vaan. Lisäksi samassa työpaikassa, mikä ei hyvä. Ihastuin itsekin liikaa, mutten siinä huumassakaan kuvitellut oikeasti miestäni/perhettäni jättävän, ehen. Ja kuvittelin ettei hänkään. Mutta näin. Olen kyllä jo jonkin aikaa muutenkin pitänyt häneen etäisyyttä, lähinnä viilennäkseni tunteitani, jotka tuntui välillä ahdistavilta. Töiden vuoksi väkisin ollaan jonkin verran tekemisissä ja sillon olen kyllä edelleen ollut hänelle ystävällinen ja kiva ja vähän flirttailevakin.. Ja hän kyllä todellakin myös minulle...

No joo. Ei tän pitänyt mennä näin. Ei mun mielestä. Huh. En uskonut näin voivan käydä. Elämä on. Tjtn.

" Ei tän pitänyt mennä näin. " No Sitä saa mitä tilaa.

Yhteistyössä