Voi ei tuota Hannaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:15 säästöpossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:11 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:05 säästöpossu kirjoitti:
eilen nelosen uutisissa sanottiin et hannalle iski ramppikuumetta ku piti tehdä se lehdistötilaisuus, nii kai se sen takia puhui nii huonosti, jännitti varmaan tosi paljon.

Enemmän mua hävettää toi markku (?) ääliö, hävettää olla suomalainen :kieh: en edes ymmärrä koko pointtia

no siis toi markku from finland on youtubes aika legenda..=) ku se on tehny niitä videopostikortteja=) sen takia se varmaan sinne on otettu=)

joo luin jostaki et se on "idea" on lähteny siitä ja et sillä olisi ollut oma blogi tai jotain mutta silti :headwall:
mulla on vähän erilainen huumori :whistle:

sama homma, miksi pitää antaa Suomesta sellainen kuva,että kaikki on täällä jotain täyskahjoja (kun toi Markku haluu että ulkomaalaiset tietää kännykänheitoista,eukonkannoista ja muusta oudosta) :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:19 Pupu T kirjoitti:
\
\
\
eilen nelosen uutisissa sanottiin et hannalle iski ramppikuumetta ku piti tehdä se lehdistötilaisuus, nii kai se sen takia puhui nii huonosti, jännitti varmaan tosi paljon.

Enemmän mua hävettää toi markku (?) ääliö, hävettää olla suomalainen :kieh: en edes ymmärrä koko pointtia

no siis toi markku from finland on youtubes aika legenda..=) ku se on tehny niitä videopostikortteja=) sen takia se varmaan sinne on otettu=)

joo luin jostaki et se on "idea" on lähteny siitä ja et sillä olisi ollut oma blogi tai jotain mutta silti :headwall:

sama homma, miksi pitää antaa Suomesta sellainen kuva,että kaikki on täällä jotain täyskahjoja (kun toi Markku haluu että ulkomaalaiset tietää kännykänheitoista,eukonkannoista ja muusta oudosta) :/

toi markkuhan oli lähettäny conan o´brienille sellasen paketin mikä sisälsi Markku-dvd:n, sisuaskin ja jotain härpäkkeitä;)

Must toi on hauska ja on pari juttuu mist on oikeen lentävät lauseet tullu :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:21 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:19 Pupu T kirjoitti:
\
\
\

toi markkuhan oli lähettäny conan o´brienille sellasen paketin mikä sisälsi Markku-dvd:n, sisuaskin ja jotain härpäkkeitä;)

Must toi on hauska ja on pari juttuu mist on oikeen lentävät lauseet tullu :whistle: :D

mulla toi ei vaan iske, toi kummelityyli on jo niin kulunutta. tai siis mulle tuli kummeli mieleen.. ;)

Eihän se kielikilpailu ole ei, mutta milläkös kielellä se Hanna sielä laulelee? :whistle: Onhan se vähän nolo, jos toinen laulelee lauluja kielellä jota ei osaa :/ Itse en enkkua osaa sen vertaa, joten olisi parempi pitää oma leipäläppäkiinni :x :ashamed:

Ei voi muuta sanoa kuin että puna levisi omalle naamalle...tosi nolo toi Pakarisen haastattelu... Olisivat laittaneet tulkin juuri ton varalta että jos ei kieli suju niin etes jotakin olis voinu suomeksi kommentoida ku hokea että "öööööööööö"" ja heilutella käsiä...ei siellä mie-murteella pärjää.

Tää sama koskee kaikkia maita..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:57 napajää kirjoitti:
Minulla ei ole varaa arvostella. En saanut edes kysymyksistä selvää. :x

Minusta Hanna pärjäsi loistavasti.

Korjataan tuo otsikko, jotenkin näin 'Voi tuota Hannaa, kun se on MAHTAVA!'

Minustakin Hanna pärjäsi hyvin! tsemppiä...

No menikös se Hanna sinne puhumaan vai laulamaan????
Mun mielestä ainakin laulaessaan englanti taipuu tosi hienosti. Ja se on tärkeintä.Ehkäpä tuollainen haastattelu on kuitenkin senverran jännittävä juttu että varmaan kokeneemmaltakin konkarilta sanat hukkuisi.
Tsemppiä kisaan!!!!!!!!!!

Yhteistyössä