Voi ei tuota Hannaa...

olishan sille tulkin voinu laittaa. ettei nyt ihan huonoa kuvaa viittis suomesta antaa. ja luitko et kysymykset oli pitkiä ja vaikeita, ei ihan sitä kouluenglannilla kukaan pärjää. että olis monelta enempi englantia puhuneelta mennyt sormi suuhun. ja takana väsymystä ja jännitystä.

Ja nyt: voi herran jestas, mitähän muut meistä nyt ajattelevat kun Hanna Pakarinen puhui huonoa englantia?!?! Voi kamalan kamalaa!

Mitä hemputin väliä sillä on jos takeltelee? Pääasia että yrittää ja jollakin lailla tulee ymmärretyksi. Ja käsi ylös kuka teistä olisi haastattelusta selvinnyt paremmin... :headwall:

Minkä Hanna puhumalla häviää, sen hän laulamalla voittaa!
Itse puhun mielestäni kohtuullista englantia mutta sellaisessa haastattelutilanteessa kuin Hanna eilen oli, ei olisi varmaan tullut yhtään järkevää englanninkielistä lausetta suusta ulos.

viisut nyt mitkään englannin kielen- taito kisat ole. \|O Käsittääkseni siinä on musiikki etusijalla eikä se miten joku viisuehdokkaista osaa englantia. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:57 Tämätyttö kirjoitti:
Itse puhun mielestäni kohtuullista englantia mutta sellaisessa haastattelutilanteessa kuin Hanna eilen oli, ei olisi varmaan tullut yhtään järkevää englanninkielistä lausetta suusta ulos.

Juuri näin. Ja tod olis hävettänyt itseäni siinä ja aihetta olisi ollut suomen kansan hävetä minua. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:58 vieras kirjoitti:
Ei kai sillä väliä miten puhuis, kunhan olis jotenkin edes vakuuttava eikä sössis koko juttua pelkäämällä toimittajia. Ei tuollaista maalaislikkaa sinne pitäis päästää.

Oho, sehän on itse urbaani maailmankansalainen kun puhuu! Vau! :laugh:

No mie kuuntelin sitä viihdeuutisten haastattelua jossa tätikkäinen haastatteli ranskan edustajia.... en saanut kummankaan osapuolen puheesta paljon tolkkua vaikka puhun englantia täysin, ymmärrän jopa kunnon paksua brittiaksenttia. Joten, eivät ne muutkaan nyt oikein osaa. Eikä minusta tarttekkaan, ei ole kielikilpailu.

eilen nelosen uutisissa sanottiin et hannalle iski ramppikuumetta ku piti tehdä se lehdistötilaisuus, nii kai se sen takia puhui nii huonosti, jännitti varmaan tosi paljon.

Enemmän mua hävettää toi markku (?) ääliö, hävettää olla suomalainen :kieh: en edes ymmärrä koko pointtia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:05 säästöpossu kirjoitti:
eilen nelosen uutisissa sanottiin et hannalle iski ramppikuumetta ku piti tehdä se lehdistötilaisuus, nii kai se sen takia puhui nii huonosti, jännitti varmaan tosi paljon.

Enemmän mua hävettää toi markku (?) ääliö, hävettää olla suomalainen :kieh: en edes ymmärrä koko pointtia

no siis toi markku from finland on youtubes aika legenda..=) ku se on tehny niitä videopostikortteja=) sen takia se varmaan sinne on otettu=)

Katsoin tuon videon ja Hannahan meni aivan puihin. Varmaan jossain rauhallisemmassa tilaisuudessa olisi englantikin sujunut paremmin; nythän tuo tyttöraukka oli aivan hämillään ja heilutteli vain Suomen lippuja.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:11 chrissy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:05 säästöpossu kirjoitti:

no siis toi markku from finland on youtubes aika legenda..=) ku se on tehny niitä videopostikortteja=) sen takia se varmaan sinne on otettu=)

joo luin jostaki et se on "idea" on lähteny siitä ja et sillä olisi ollut oma blogi tai jotain mutta silti :headwall:
mulla on vähän erilainen huumori :whistle:

Yhteistyössä