voi ei taasko?

  • Viestiketjun aloittaja Keskenmeno?
  • Ensimmäinen viesti
Keskenmeno?
Hei! Aiemmin epäilin keskenmenoa rv 5..mutta nyt on taas samat oireet..verta vuotaa vähän,vatsa on kipeä(alkoi n.parituntia sitten)..tulee sellaisia kipukohtauksia,todella kipeitä.Juuri samanlaista kuin ekalla kerralla kun tuli keskenmeno..Toinen neuvola käynti olisi tiistaina,silloin on myös lääkärintarkastus,sydänääniä olisi kuunneltu.Perjantaina olisi ollut ultraääni..Mutta taitavat jäädä tältäkin kertaa..Olen niin masentunut,juuri kun aloin uskoa että tälläkertaa tämä onnistui,niin ei..Olen 100% varma,että pian pitää lähteä ensiapuun ja sieltä tyhjennykseen...Ei auta kuin seurata tilannetta vielä hetken ja lähteä sitten ensiapuun..
Onnea kaikille muille onnistuneille,nauttikaa olostanne!
 
voi ei taasko?
Niin,unohdin kertoa että rv nyt 11+4...Äsken kun kävin vessassa,niin paperiin ei tullut verta!Välillä kyllä vatsaan sattuu tosi lujaa.. Voisiko ""vuoto"" johtua siitä että jos en olisi raskaana niin olisi kuukautisten aika? Mutta miksi sitten ei viime kuussa ollut mitään tälläistä? On tää niin pees....tä! Raivostuttavaa tää epätietoisuus! Onko jollain ollut samanlaista,mutta nyt kaikki hyvin?? Kiitos mahdollisista vastauksista!
 
A. Nyymi
Kuukautisten aikaan voi tulla muutama tippa verta. Ainakin näin terveydenhoitaja minulle kertoi. Omana raskausaikanaan hänellä oli käynyt näin.

Tämä alkuaika on aika hirvittävää. Koko ajan kauheat pelot, että menee kesken tai kaikki ei olekaan kunnossa.

Toivon parasta, että sinulla olisi kaikki kunnossa! Ja että tosiaankin olisi kyse vain siitä, että nyt pitäisi normaalisti olla kuukautiset.
 
voi ei taasko?
Hei!
Niin siinä taas kävi..Lauantai yönä sairaalan..Siellä se sitten tuli pois..kovien tuskien kera..11+6 oli täynnä..
En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä..Ikääki on jo 34..Kai täytyy mennä yksityiselle että pääsisi pian tutkimuksiin..Olemme yrittäneet jo pian 3 vuotta ja tuloksena vain nämä kaksi keskenmenoa..Sairaalassa sanottiin että kyllä aletaan jo tutkimaan kun yritystä näin pitkään,ei tarvitse kolmatta keskenmenoa kokea..Pienen pieni myooma todettiin ultrassa,mutta sillä ei kuulemma ole mitään merkitystä kun niin pieni..mutta mitä sitten jos se kasvaa???
Olisko kellään neuvoa/kokemusta kuinka ja miten hakeutua hoitoihin? Varaanko vain yksityiselle gynelle ajan? Kallistahan se on yksityisellä mutta nopeampaa..
Kiitos kaikille mahdollisista vastauksia ja Onnea kaikille odottjille..
 
A. Nyymi
Olen todella pahoillani, että näin kävi! Ei tahdo oikein sanoja löytyä, joilla voisi lohduttaa.

Itse en ole keskenmenoa kokenut, mutta tuon pitkän yrittämisen aiheuttaman tuskan tunnen. Meilläkin tärppäsi nyt vasta reilun kolmen vuoden yrityksen jälkeen. Ja ikää on jo kolmekymmentä täynnä. Koko ajan pelottaa, että jos tästä ei tulekaan mitään.

Toivottavasti hoidoista saatte apua, ja saat vielä sen oman nyytin joskus syliisi! Jaksamista!
 

Yhteistyössä