Voi ei, Sauli ja Adam joutui putkaan :(

  • Viestiketjun aloittaja ei olis uskonu :(
  • Ensimmäinen viesti
kottari
Ei taida olla ensimmäinen pariskunta,kuka putkaan joutuu.
TOSIN,pitäis julkisuuden henkilöt hillitä ihtensä,koska harva sinne lööppeihin kuiteskaan joutuu.
Eli tais aika iso riita olla kyseessä,ku uskalsivat noin kaikkien eessä kunnolla mätellä..
 
Keijupölly
[QUOTE="meriska";25279841]Siis mikä tuossa on sinun mielestäsi hauskaa?????[/QUOTE]

Sanoin jo, ettei ollut hauskaa, vaan kauheaa itseasiassa. Huvitti vaan se, että kun olin tuonne aiemmin kirjoittanut, että ovat sentään miehiä, eivätkä naisia hakkaa. Taisi olla liikaa toivottu edes se.

Onhan se siis ihan kauheaa, jos päähän potkaisee, ties mitä vammojakin voisi tulla. En siis sille nauranut.
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";25279077]Olisi uskonut. Ihmisiä ovat nekin vaan.[/QUOTE]

Ei tuo mun mielestä vaan ole yhtään normaalia ihmisten käytöstä.. Eli enpä olisi uskonut! Aika hurjalta tuntuis, että me mieheni kanssa tapeltaisiin niin, että istuttaisiin sen jälkeen putkassa!
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";25280599]Ei tuo mun mielestä vaan ole yhtään normaalia ihmisten käytöstä.. Eli enpä olisi uskonut! Aika hurjalta tuntuis, että me mieheni kanssa tapeltaisiin niin, että istuttaisiin sen jälkeen putkassa![/QUOTE]
No se on todellisuutta monelle. Ei ole ikinä jäänyt kuvaa kyseisestä ihmisestä, että on pulmunen.
 

Yhteistyössä