E
epätoivoinen
Vieras
Menkat myöhässä 4pv, mitään ns. raskausoireita ei ole ollut.. Eilen tuli hieman rusehtavaa vuotoa paperiin mutta ei muuta.. Voiko vielä olla menkat alkamassa vai tarkoittaako että olen raskaana.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olet raskaana niin me voidaan adoptoida se vauva. Ollaan yritetty lasta 3,5 vuotta tuloksetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olet raskaana niin me voidaan adoptoida se vauva. Ollaan yritetty lasta 3,5 vuotta tuloksetta.
Alkuperäinen kirjoittaja let raskaana niin me voidaan adoptoida se vauva. Ollaan yritetty lasta 3:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos o
ymmärrän että saattaa v*tuttaa kun et itse saa lasta, mutta voisit ehkä kuitenkin ajatella tässä APn tunteita!!! Et kai itsekään välttämättä olisi antamassa lastasi adoptioon vaikka olisikin alunperin erehdys ollut!!! Se mitä kukin tekee omalla vauvallaan on oma valinta, tollaiset ehdottelut on vaan niin törkeitä.
Se mitä AP tässä tarvii, jos on siis raskaana on apua ja myötätuntoa, ei ehdotteluja että jos ei kerta vauvaa alunperin halunnut niin se pitäisi antaa ns. paremmille vanhemmille niin kuin teille jotka haluatte lapsen...
huh huh. Ei omia tuskia saa kostaa toisille!!
mietitippäs ihan itse omia sanomisiasi.
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen (ap):Ajattelin että joku olisi kertonut omia kokemuksiaan, mm. onko tuo rusehtava vuoto ollut jollain raskaus- tai menkkojen ensioire, mutta kiitos vittuiluvastauksista.. Teen testin kunhan uskallan ja pystyn mieheltä salassa.
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen (ap):Ajattelin että joku olisi kertonut omia kokemuksiaan, mm. onko tuo rusehtava vuoto ollut jollain raskaus- tai menkkojen ensioire, mutta kiitos vittuiluvastauksista.. Teen testin kunhan uskallan ja pystyn mieheltä salassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olet raskaana niin me voidaan adoptoida se vauva. Ollaan yritetty lasta 3,5 vuotta tuloksetta.
tuo ois kyllä oikeasti hyvä vaihtoehto, lapsettomia pariskuntia on niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja mude:Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen (ap):Ajattelin että joku olisi kertonut omia kokemuksiaan, mm. onko tuo rusehtava vuoto ollut jollain raskaus- tai menkkojen ensioire, mutta kiitos vittuiluvastauksista.. Teen testin kunhan uskallan ja pystyn mieheltä salassa.
No haloo. Mieheltä salassa?!
Eiköhän tämä nyt ole tilanne jossa mies on se tukihenkilö, yhdessähän olette mahdollisen sopan keittäneet.
Ja rusehtava vuoto on kyllä mun mielestä enemmän menkkaoire kuin raskausoire. Mä ainakin vuodan enemmän menkka-aikana kuin raskaanaollessani...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on kaksi lasta ennestään ja eipä ole kokemusta tällasista vuodoista ennen raskauksia sen enempää kuin ennen menkkojakaan, joten jännä tilanne minulle.. Käytän e-pillereitä. Miehen ei tarvitse tietää tästä ennenkuin minulla on testin tulos tiedossa ja olen päättänyt mitä teen asian kanssa.. Mies ei tätä lasta haluaisi jos nyt raskaana olen, on tehnyt jo selväksi että hänen lapsiluku täynnä.. Minulla on siis valittavana joko abortti+nykyinen perhe tai kolmen lapsen yksinhuoltajuus..
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1066473
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Kummasti ne miehetkin asiaa katsoo vähän eri kantilta sit kun se onkin edessä.. Onpas kiva et sinä yksin päätät miten teillä tehdään. Onnea matkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on kaksi lasta ennestään ja eipä ole kokemusta tällasista vuodoista ennen raskauksia sen enempää kuin ennen menkkojakaan, joten jännä tilanne minulle.. Käytän e-pillereitä. Miehen ei tarvitse tietää tästä ennenkuin minulla on testin tulos tiedossa ja olen päättänyt mitä teen asian kanssa.. Mies ei tätä lasta haluaisi jos nyt raskaana olen, on tehnyt jo selväksi että hänen lapsiluku täynnä.. Minulla on siis valittavana joko abortti+nykyinen perhe tai kolmen lapsen yksinhuoltajuus..