Voi ei, Offia kainaloissa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Siis mä olen ilman silmälaseja lähestulkoon sokea. Suihkun jälkeen olin ottavinani pienen mainosdödöpullon, mutta jälkeenpäin ihmettelin, miten haisen ihan hyttysmyrkylle. Laitoin rillit päähän ja tarkistin putelin: Offiahan se oli :D

Auts. kannattaa ehkä mennä uudestaan suihkuun. Muistelen, että siinä putelissa myös lukis, ettei saa käyttää taivealueille.
Ja juu, mulla on yhtä huono näkö. Mulla pitää suihkussakin olla aina tietyssä paikassa hyllyä mun pesuaineet. Pari kertaa oon joutunut huutamaan miestä apuuun, kun joku ilkiö on laittanut pullon väärään paikkaan ;)

Kaikista pahinta on muuten ripsivärin laittaminen :laugh: Yleensä en meikkaa, mutta just alkuviikosta olin tilaisuudessa, jossa piti vähän tällätä itseään. Siinä sitten hotellihuoneessa peilin edessä hosuin ripsivärini kanssa ja toivoin, että osuisi edes kulmakarvoihin jos ei ripsiin osukaan :D

tarkkana sitten kun laittaa helosania rikki niistettyyn nenään, ettei mene vahingossa kylmägeeliä samanvärisestä tuubista :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23860549:
tarkkana sitten kun laittaa helosania rikki niistettyyn nenään, ettei mene vahingossa kylmägeeliä samanvärisestä tuubista :headwall:

AUTS, myötätuntopipi tuntuu perssilmässä asti..

Mahto sattua!

Yhteistyössä