Voi ei :/ *noloa...ko?*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie kun en tiiä itkeäkkö vai nauraa?
Nelosluokkalainen poika ehätti ekana kotiin koulusta ja ovelta jo ilmoitti ekana, että meidän eskarilainen on sit ollut tänpäivää luokassa tunneilla pitkissä kalsareissa :o
Mie tietty ihmettelemään, että miten kummassa, että olihan pojalla pitkät housut aamulla kouluunlähtiessä jalassa.
Tää isoveikka sit valisti mua, että eskari oli todennut vaan, jotta nää on ulkohousut... Ei niillä kuulemma kuulu olla sisällä :headwall:

Voi ei... vielä on pikkupojalla paljon opittavaa... jos kuten ekaks vaikka se, että koulussa ei heitetä päälyshousuja pois kun mennään välkältä tunnille :whistle:

Voi toista :D

Mä muistan ikäni oman traumaattisen kokemukseni ala-asteelta, oisko ollut toinen tai kolmas luokka meneillään... Kiskaisin kanssa toppahaalarin päältä kouluun tullessani ja tajusin et eihän mulla ole päällä kuin sukkikset ja villapaita :whistle: . Oli onneksi sellainen vähän pidemmän mallin paita, mutta kuitenkin ihan hitusen nolotti...

Meillä pitää tokaluokalla ottaa päällyhousut pois vaikkei alla oo mitää,siis jos on sellaset tuulihousun tapaset jalassa.Pitää toisen sitte alushousuissa olla =( muutenki tosi kurja se opettaja!!

Nyt tuli jo kovanonnen eskarikin kotiin, ja ekat sanat jotka kuulin hältä, olivat: "Äiti moi! Ope sanoi, että mun kalsarit on hienot!" :laugh:
Mie sit kysymään hältä muka tietämättömänä, että mites se ope sun kalsarit on nähnyt... niin poika siihen, että "No kun eihän sisällä olla ulkohousuissa, niin mie otin ulkohousut pois!"
Mie sit kertomaan, että koulussa kyllä voi ihan hyvin pitää niitä ulkohousuja luokassa, ettei tarvii olla alusvaatteilla, johon poika totesi että "Niin, mutta en tykkää ulkohousuista sisällä."
Sit sovittiin, että laitetaan keskiviikkona (seuraava eskaripäivä) sit ohuet verkkarit ulkohousujen alle, niin sit voip nakata päälimmät housut tunnin ajaksi naulakkoon... jos on siis viileä keli.
Lämpimämmällä kelillä (kun ei tarvita pitkiä kalsareita) ongelmaa ei ole... sillä jotain pitää aina olla pikkukalsareiden suojana ;) :D

Mikäs nyt sut pillastutti :D

Meidän esikojnen meni viime vuonna ( oli 4v ) oma-aloitteisesti riisumaan ulkohousut huoltiksen leikkipaikalla ja viuhahteli onnellisesti menemään kalsareissa.

Jotta enempihän tuo herttaista ja hassua on.

Noi ohkaset verkat on hyvä, niin mäkin laitan jos epäilys on housujen riisumisesta jostain syystä.

mä taas vein likan tänään hoitoon ja laitoin sellaset siniset suojatossut jalkaan kenkien päälle ja lähtiessäni kun olin jonkin verran kävelly päiväkodilta pois hoksasin ne muovitossut,nolonako tungin ne taskuun,joku varmaa luuli että oon karannu jostain laitoksesta *tosi,tosi nolona*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä taas vein likan tänään hoitoon ja laitoin sellaset siniset suojatossut jalkaan kenkien päälle ja lähtiessäni kun olin jonkin verran kävelly päiväkodilta pois hoksasin ne muovitossut,nolonako tungin ne taskuun,joku varmaa luuli että oon karannu jostain laitoksesta *tosi,tosi nolona*

Mullekin on noin käynyt lapsia hakiessa, noin viiskyt metriä jo tyttöjen kanssa käveltiin tarhalta poispäin kun mietin et onpa hassun tuntuiset kengät :whistle:

Mieskin kertaalleen tuli autoon kyseiset tossut kenkiensä päällä, joten ollaan molemmat onnistuttu...

Yhteistyössä