Jotkut lukijat ovat kiireisiä eikä heillä ole aikaa notkua palstalla."näit"
Sä oot ainoa harmaa joka jaksaa haastaa riitaa täällä.
Mikset kuuluisi heihin?Jotkut lukijat ovat kiireisiä eikä heillä ole aikaa notkua palstalla.
Hukkasit oman herjaketjun ja nyt vingut sitä täällä. Noloo..Laittakaahan kehiin kiitti
Miksi sinä et jo vaihtaisi johonkin toiseen palstaat? Vaikutat toksiselta myrkynkeittäjältä.Mikset kuuluisi heihin?
Miksi sinä et jo vaihtaisi johonkin toiseen palstaan? Vaikutat toksiselta myrkynkeittäjältä.
NOLOOMiksi sinä et jo vaihtaisi johonkin toiseen palstaat? Vaikutat toksiselta myrkynkeittäjältä.
Linkki?"näit"
Sä oot ainoa harmaa joka jaksaa haastaa riitaa täällä.
Älä pidätä hengitystäs huomiseen kuten Kruuttiksen kansLinkki?
Itse olet luvannut poistua täältä jo lukemattomia kertoja.Miksi sinä et jo vaihtaisi johonkin toiseen palstaat? Vaikutat toksiselta myrkynkeittäjältä.
Hienoa, kun olet saanut vihdoin töitä. Ajattelitko haalia asiakaskontaktit tältä palstalta?Itse olet luvannut poistua täältä jo lukemattomia kertoja.
Joten: JOS VOISIT TEHDÄ SEN NYT, NIIN MIKSET TEKISI SITÄ JO NYT?!
t. Konsultti
Multa vain #7,
enkä tiedä Lepa-ketjuista.
Jospa meidän oikeesti
symppis ja kaikille kiva
Aurinkokuningatar
Lispetti saapuu
säteineen.
Mä poistun illaksi
muualle someen.
Kyllä.Jotkut lukijat ovat kiireisiä eikä heillä ole aikaa notkua palstalla.
Hukkasit oman herjaketjun ja nyt vingut sitä täällä. Noloo..
Linkin vinkuminen paljastaa sinut. Taas.Linkki?
Kenen kanssa sinä sitten haastaisit riitaa?Itse olet luvannut poistua täältä jo lukemattomia kertoja.
Joten: JOS VOISIT TEHDÄ SEN NYT, NIIN MIKSET TEKISI SITÄ JO NYT?!
t. Konsultti
huikeeta serlokki, huikeetaLinkin vinkuminen paljastaa sinut. Taas.
Sinut on varsin helppo tunnistaa, vaikka yritätkin esiintyä milloin missäkin roolissa.huikeeta serlokki, huikeeta
paljastit 50 vierailijan joukon![]()
Sinut on tunnistettuSinut on varsin helppo tunnistaa, vaikka yritätkin esiintyä milloin missäkin roolissa.
Kenen kanssa sinä sitten haastaisit riitaa?
Oletko koskaan muuten ajatellut, mitä sitten teet, jos palsta loppuu? Mistä haet tyhjään elämääsi uutta sisältöä?