Voi ei! Mies onkin 15 vuotta nuorempi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohoh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohoh!

Vieras
Siis tutustuin tuossa taannoin ihan ok oloiseen mieheen. Ravintolaillan päätteeksi. Jonkun aikaa juttelimme ja sitten lähdimme omille tahoillemme, eli mitään "isompaa" ei tapahtunut. Numerot kuitenkin vaihdettiin ja tässä on nyt sitten puhelimessa muutamat kerrat puhuttu. Tiesin kyllä heti, että mies on jnkv nuorempi, mutta siis nyt selvisi että hän on 15 vuotta nuorempi. Apua! On siis alle 30.v. Nyt ei kyllä taida pystyä tätä juttua jatkamaan..

Mies on siis lähempänä lasteni ikää kun minun.

• Tykkää
Reactions: Marakatti
Niin, minulle se taitaa enemmän olla ongelma, kun miehelle. Jotenkin omasta mielestäni olisi ok seurustella vanhemman miehen kanssa, mutta ei noin paljon nuoremman. Joku 5-7 vuotta nuorempi mies ehkä menisi, mutta 15 vuotta!

Hei haloo. Hän kun on 35-vuotias, niin minä olen 50!

No, ehkä nyt sitten vaan nautitaan hetkestä..

Ja siis itse olen nyt 41-vuotias.

No mä olen sua 6v nuorempi ja mullekin noin nuori mies olis ihan liian nuori, en vois mitenkään vakavissani olla hänen kanssaan! Mut olenkin aina pitänyt vähän vanhemmista miehistä, enkä ole koskaan ollut itse'ni nuoremman kanssa

[QUOTE="aloittaja";28538763]Niin, minulle se taitaa enemmän olla ongelma, kun miehelle. Jotenkin omasta mielestäni olisi ok seurustella vanhemman miehen kanssa, mutta ei noin paljon nuoremman. Joku 5-7 vuotta nuorempi mies ehkä menisi, mutta 15 vuotta!

Hei haloo. Hän kun on 35-vuotias, niin minä olen 50!

No, ehkä nyt sitten vaan nautitaan hetkestä..

Ja siis itse olen nyt 41-vuotias.[/QUOTE]

Ajattelit siis heti mennä naimisiin tuon kanssa?

[QUOTE="vieras";28538855]Ajattelit siis heti mennä naimisiin tuon kanssa?[/QUOTE]

Juu, en heti enkä koskaan. Ajattelin vaan, että olisi varmasti kumpaakin kohtaa reilumpaa puhaltaa peli heti poikki. Ties vaikka jompikumpi ihastuisi tosissaan. :) Ja sitten ei taitaisi olla kenelläkään kivaa..

[QUOTE="aloittaja";28538950]Juu, en heti enkä koskaan. Ajattelin vaan, että olisi varmasti kumpaakin kohtaa reilumpaa puhaltaa peli heti poikki. Ties vaikka jompikumpi ihastuisi tosissaan. :) Ja sitten ei taitaisi olla kenelläkään kivaa..[/QUOTE]

Juu kannattaa aina varautua niin, ettei mitään jännää pääse tapahtumaan. Hohhoijaa...

[QUOTE="aloittaja";28538950]Juu, en heti enkä koskaan. Ajattelin vaan, että olisi varmasti kumpaakin kohtaa reilumpaa puhaltaa peli heti poikki. Ties vaikka jompikumpi ihastuisi tosissaan. :) Ja sitten ei taitaisi olla kenelläkään kivaa..[/QUOTE]

Tai vaihtoehtoisesti unohtaa ikä, ja tutustua toiseen vain ihmisenä, miettimättä ikäasiaa. Ongelmanahan tässä on ikään liittyvät ennakkoasenteet.

mä ajattelin seuraavaksi iskee reilusti itteeni vanhemman miehen... vaikka sellasen 40v-45v.

siitä syystä että sellanen ei ainakaan kovin helpolla pysty vaihtaa mua nuorempaan!

Yhteistyössä