Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja tai jos..?:Siis mies jättää rahaa jos olette sinun luona yötä?
Oletko käynyt miehen luona yötä? Jos olet niin antaako silloinkin rahaa?
Tuli mieleen että jos hän vaikka jättää rahaa koska olette olleet teillä, syöneet sinun hankkimaa ruokaa jne? Kun tietää että olet työtön ja on vähän rahaa, niin ehkä siksi?
Kyllähän niistä yleensä keskustellaan,että ota tosta vähän rahaa ja osta sillä jotain itsellesi.
mä en ottais jos tollasta sanois, kuulostaa ylimieliseltä. :$ "osta jotai kivaa itelles" (lue: kyllähän mä tollasen peeaan elätän)
Ei vaan,mä ainakin maksoin ne miehelle takaisin,ei mua kukaan ole elättänyt =)
no siis mä tarkotin omasta puolestani, muut tulkitkoon ja tehköön mitä haluaa =)
Meillä myös mies ottaa nyt suuremman vastuun laskuista,kun saa yli puolet enemmän rahaa kuin minä,onko sekin sun mielestä oksettavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:muoks* Jos maksaa seksistä, niin ota kohteliaisuutenaJos oikeesti jättää suuriakin summia niin oot varmaan aika taitava ja tunnut hyvältä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Sinuna kysyisin ihan suoraan. Voihan olla että mies maksaa seksistä, tai että vaan antaa sulle rahaa siksi että pärjäät jos olet työtönkin, en osaa sanoa. Kysy ihan suoraan mitä meinaa tuolla.
muoks* Jos maksaa seksistä, niin ota kohteliaisuutenaJos oikeesti jättää suuriakin summia niin oot varmaan aika taitava ja tunnut hyvältä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liljan kukka:Miksiköhän mies tekee näin? Hän ei ole kysynyt mitä teen rahoilla, mutta yleensä säästän ne pahan päivän varalle, koska olen työtön.