Voi ei! Mä en osaa päättää!!! HELP!! *KUVAT LISÄTTY*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oranssi mun mielestä!!! olen itsekin hieman pullea ja pyrin aina löytämään sellaista vaatetta joka hoikentaa. mun mielestä oranssi hoikensi sua kauniisti. mutta jos olet sinut itsesi kanssa niin silloinhan voi laittaa kumman vaan. itse en ole vielä päässyt sinuiksi itseni kanssa... :) ehkä vielä joku päivä.hmm.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Ja hei, älä laita tuon oranssin kanssa jakkua, vaan pelkkä huivi. Jakun kanssa jotenkin "raskas" kokonaisuus eikä mekon kauneus pääse oikeuksiinsa. Älä edes harkitse punaista, se on oikeesti kaamea. Tosiaan näyttää siltä kuin sun rinnat roikkuis navassa ja masu pullottais kuin viimesillään raskaana.

No huivin pistän jos on kesäinen ilma. Jakun sit jos sataa, vaikka tekeekin raskaammaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
oranssi mun mielestä!!! olen itsekin hieman pullea ja pyrin aina löytämään sellaista vaatetta joka hoikentaa. mun mielestä oranssi hoikensi sua kauniisti. mutta jos olet sinut itsesi kanssa niin silloinhan voi laittaa kumman vaan. itse en ole vielä päässyt sinuiksi itseni kanssa... :) ehkä vielä joku päivä.hmm.. :)

Oon aikas sinut, oon meinaan laihduttanut nyt ihan kivasti. :D (vielä aion kyllä pudottaakin) Ja raskaudet+synnytykset on poistanut musta jotenkin sen häveliäisyyden, eli ei haittaa vaikka kropan muodot (ei makkarat) näkyy vaikken mikään laihin likka olekaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaiset liivit saat tuon punaisenkaan alle, ettei ne noin avoimesta kaula-aukosta näy?

Meinaan pikkasen kursia sitä aukkoo, jos siihen päädyn. Samalla otan pikkasen sivuista sisään, jotta istuu paremmin.

ORANSSI, AIVAN IHANA! JUHLAVAMPI KUIN PUNAINEN! AINAKIN KESÄJUHLIIN SOPIVAMPI! MUTTA NUOT TUMMAT KENGÄT, VAIHDA NE POIS, JOTAIN KEVYEMPÄÄ TILALLE! VAIIKKA NUO PUNAISET REMMISANDAALIT! MUKAVAA JUHLAA =)

Huh huijaa näitä kommentteja!

Eihän sitä näköjään voi kotoota poistuakaan muut kuin huippumallit! :o

Missä te näätte ap:lla möhömahaa?? Mä teille kuule möhömahat näytän (koko raskauden jälkeisellä komeudella). :D

Naiselta se näyttää (onneksi). Musta nätimmältä semmoiselta tuossa punaisessa, tuo kivasti kurvia enemmän esille. Vaikka edelleen tuossa oranssissa on helema just miun makkuun. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Millaiset liivit saat tuon punaisenkaan alle, ettei ne noin avoimesta kaula-aukosta näy?

Meinaan pikkasen kursia sitä aukkoo, jos siihen päädyn. Samalla otan pikkasen sivuista sisään, jotta istuu paremmin.

Ei selästä sitten näy? Onko tuossa halterneck-kaulus ->liiveissä halter-olkain?

Oon aikas sinut, oon meinaan laihduttanut nyt ihan kivasti. :D (vielä aion kyllä pudottaakin) Ja raskaudet+synnytykset on poistanut musta jotenkin sen häveliäisyyden, eli ei haittaa vaikka kropan muodot (ei makkarat) näkyy vaikken mikään laihin likka olekaan. :D

tähän minäkin pyrin.. :) ärsyttää vaan itsessä kun pitää olla niin tyhmä että aattelee että kaikki kyttää....pitäs oppia nostaan rinta rottingille ja nokka pystyyn jos joku mukamas kahtelee.. :) ja mulla on itselläki pudotusta takana 20kg,enää noin 5-8kg jälellä puotettavaa...

Liivit joko olkaimettomat tai sit tolla halterneckillä. Eli ei näy selästä :D

tähän minäkin pyrin.. :) ärsyttää vaan itsessä kun pitää olla niin tyhmä että aattelee että kaikki kyttää....pitäs oppia nostaan rinta rottingille ja nokka pystyyn jos joku mukamas kahtelee.. :) ja mulla on itselläki pudotusta takana 20kg,enää noin 5-8kg jälellä puotettavaa...

Onnea sulle! :flower: Hieno saavutus. :D

Huh, jos nyt sattuu olemaan tavallinen nainen, ei ees mikään läski vaan ihan normi ni pitäskö sit silti pukeutuu johonki halattiin :). Mun mielestä näytit tosi upeelle molemmissa, ehkä sen oranssin laittasin nuista. Ja näytit just sellaselle et olet kaunis, itseensäluottava ja just oikee Nainen :).

Liivit joko olkaimettomat tai sit tolla halterneckillä. Eli ei näy selästä :D

eli se mekon selkäosa nousee tarpeeksi ylös? hyvä. Liian usein vain näkee kuinka liivin ympärys on kiivennyt selkää ylös ja paistaa esim. halterneck-topin alta ikävästi :(

Huh, jos nyt sattuu olemaan tavallinen nainen, ei ees mikään läski vaan ihan normi ni pitäskö sit silti pukeutuu johonki halattiin :). Mun mielestä näytit tosi upeelle molemmissa, ehkä sen oranssin laittasin nuista. Ja näytit just sellaselle et olet kaunis, itseensäluottava ja just oikee Nainen :).

Kiitos! :D

"Aikuinen nainen mä oon..." *laulaa*

eli se mekon selkäosa nousee tarpeeksi ylös? hyvä. Liian usein vain näkee kuinka liivin ympärys on kiivennyt selkää ylös ja paistaa esim. halterneck-topin alta ikävästi :(

Joo, pidän huolen ettei näin käy, vaikka aikas avonainen onkin selästä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkarainen:
Oranssi ehdottomasti kesäjuhliin. Säästä punainen pikkujouluihin :D
Nätti sekin kyllä oli, mutta oranssi ehdottomasti kauniimpi.

Voipi olla että punainen on jo pikkujouluaikaan iso. Oranssi luultavasti istuu pienempänäkin kun sellainen yhden koon vaate. :D

Yhteistyössä