Voi ei kun tuttu 70 v 🇫🇮-poikamies ei osaa epäillä yhtään mahd huijausyritystä 45 v usalaiselta naislääkäriltä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Noh emme me muut tiedä vielä mitään yksityiskohtia, nettitreffeillä tutustuivat, mutta hänen sisaruksensa otti minuun yhteyden että voisinko minäkin puhua järkeä ja varottaa häntä?

Tänään nähtiin mutta ei ollut mahdollisuutta puhua asiasta kun oli ulkopuolisia paikalla.

Nainen sanoi olevansa suomalainen sukujuuriltaan ja haluavansa tulla tänne ensimmäistä kertaa ehkä jo viikon sisään.

No me jo tietysti epäiltiin että nainen selittää jotain ja sillä verukkeella pyytää rahaa lippua varten tms.

Mutta kyllä tuossa ilman muuta heiluu 🚩 Ei ole uskottavaa että tuo nainen olisi oikeasti kiinnostunut tuon ikäsestä ylipainosesta eläkeläisestä.

Ihan kiva jos olisi totta mutta kun miehen koti kerrostalossa on 60 -luvulta alkuperäisasussaan ja hän on kyllä yo muttei oikein hanskaa englantia. Voi olla ettei maailmaa nähnyt koulutettu nainen (jos on totta) jaksa kattella tuppisuisen peräkammarinpojan olemusta kovinkaan pitkään

Poikamies saattaisi yllättyä, jos tuo "suomalaisnainen" oikeasti saapuisi. Noin ei kuitenkaan onneksi tapahdu, sillä aina puuttuu hieman matkakassaa tai tulee joku yllättävä este.

Ehkä "suomalaisnainen" on tämän näköinen. Hushpuppi Nigeriasta, miehen bisnekset jäivät tauolle, kun FBI hänet Dubaista nappasi. Onnistui ystävineen petkuttamaan lähes kahdelta miljoonalta uhrilta yhteensä lähes 500 miljoonaa dollaria.
AC18-JUN-Hush-Puppi.jpg

Silloin kun kaikki tuntuu ja kuulostaa paremmalta kun hyvältä pitää hälytyskellojen soida. Kannattaa miettiä mitä minussa on niin erityistä, että saan yhtäkkiä osakseni jotain tällaista. Vastaus on ei mitään ja jos menet vipuun, niin et voi syyttää naivistisesta hölmöydestäsi kuin itseäsi. Peli seis.

Juu ei, nämä ovat aina selkeitä huijauksia. Joskus kauan sitten "pelastin" yhden ystävän, joka meinasi haksahtaa huijaukseen. Suuttui mulle, kun esitin epäilyjä, mutta onneksi tajusi sitten ennen kuin tämä "komea leskimies ja lapsensa" olivat mukamas tulossa hänen luokseen Suomeen.

Silloin kun kaikki tuntuu ja kuulostaa paremmalta kun hyvältä pitää hälytyskellojen soida. Kannattaa miettiä mitä minussa on niin erityistä, että saan yhtäkkiä osakseni jotain tällaista. Vastaus on ei mitään ja jos menet vipuun, niin et voi syyttää naivistisesta hölmöydestäsi kuin itseäsi. Peli seis.
Sama heppu lankesi ansaan ja osti euron kännyköitä netistä. En tiedä saiko niitä koskaan, mutta luottokortilta vietiin säännöllisesti tahaa, kunnes huomasi itse.
Pankki palautti onnekseen rahat.

ap

Poikamies saattaisi yllättyä, jos tuo "suomalaisnainen" oikeasti saapuisi. Noin ei kuitenkaan onneksi tapahdu, sillä aina puuttuu hieman matkakassaa tai tulee joku yllättävä este.

Ehkä "suomalaisnainen" on tämän näköinen. Hushpuppi Nigeriasta, miehen bisnekset jäivät tauolle, kun FBI hänet Dubaista nappasi. Onnistui ystävineen petkuttamaan lähes kahdelta miljoonalta uhrilta yhteensä lähes 500 miljoonaa dollaria.
Taisi Mobutulla olla usean prikaatin verran ystäviä kun ehtivät huijata 2 milj naista

Lahjansa olisi voinut käyttää paremminkin

⭕Tämä on täysin totta.
Ihmisten rakkaudennälkä
ajaa monet järkevät
suomalaisetkin
höynäytettäviksi.
Uskomatonta, miten
joku voi olla noin hölmö.

🚩Red flagien pitäisi
välittömästi kirkua
hoosiannaa h e t i,
kun 'lentolippurahoja'
tai 'sairaan vanhan äidin
lääkekulurahoja'
aletaan tivata repliikein,
jotka voisivat olla kuin
suoraan
Putous-sketsihahmon
repliikeistä.
Nämä tilisiirtojen
pumppaamiset
surkutarinoin
alkavat välittömästi,
olen lukuisia suomal.
hyväksikäytettyjen
tarinoita lukenut.

Itsellänikin on tyyppi
toisessa maassa, mutta rahaliikennettä 0 euroa,
vaikka on hän toisinaan
kysynyt, pärjäänkö. Olen
kieltäytynyt. Tapaamista en
ole vielä halunnut.
Tutustumme rauhassa.
Vasta Hkiin palaamisen
jälkeen nämä ovat ajankohtaisia
meidän kahden välillä.

[Meillä ei ikäeroakaan
20 eikä 30 vuotta sentään,
ja mies on tässä tapauksessa nuorempi osapuoli].
Olen lapseton ja kropaltani/
yleishabitukseltani
'tyttömäinen' ja ryhdikäs.
Tämä miellyttää häntä.
Kummallakaan ei lapsia/
haaveita omista lapsista.

Hän on todennut pitäväni
tavattomasti äänestäni;
tavastani tukea
häntä päivittäin niin, että
hän kokee minut suorastaan
terapeuttisena, hoivaavana
voimana elämässään.

Identifioidumme molemmat
sapioseksuaaleiksi; eli
mentaalinen, emotionaalinen,
energeettinen syvä yhteys
> ennen seksuaalisuutta.

Hän oli 8 vuoden suhteessa,
josta erosi kolme vuotta sitten.
Olen tekemisissä myös hänen
äitinsä ja sisarensa kanssa.

Emme ole tavanneet
deittitendenssillä alun
pitäen, vaan ihan muussa
kontekstissa. Meillä on
myös 4 yhteistä tuttavaa,
ja tuttavani 'suosittelivat'
miestä - tietenkin kyselin.
Olenhan järkevä,
jopa kyyninen rakkausasioissa.
En myöskään 'hakenut'
miestä. [Olin jo etukäteen päättänyt olla Savon jakson sinkkuna alusta loppuun].

Lepertelyt eivät minuun
tehoa millään tavalla.
Olen hyvin tarkkanäköinen
ihmisten suhteen.

Mutta hyödyllinen topic,
kannattaa säännöllisesti
ottaa aihe esille!

E D I T :
________

> 'Hän on todennut
pitävänsä' - tekstissä
väärä muoto: 'pitäväni'.