Voi ei, joudunkohan nyt perumaan Aamulehden tilaukseni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Rahasta on tällä hetkellä tiukkaa ja Aamulehti on iso menoerä, mutta en tiedä kuinka osaisin päivän aloittaa ilman lehteä. Ajattelin iloisena että saan sentään opiskelija-alennuksen lehdestä kun syksyllä aloitan opiskelun, mutta ehtoja onkin tiukennettu siitä kun viimeksi opiskelin. Nyt alennuksen saa korkeintaan 30v päätoiminen opiskelija, jonka taloudessa ei asu työssäkäyvää henkilöä. Iän puolesta saisin alennuksen vielä vuoden verran, mutta tuo työssäkäyntiehto mättää. Vai mistä ne senkin tarkistavat?

Olen aina pitänyt tärkeänä seurata päivänpolttavia tapahtumia ja muitakin ajankohtaisia aiheita sanomalehdestä, mutta toisaalta tilauksen peruuttamisesta tulisi iso säästö. Ilman lehteä olen ollut noin 2kk kun muutin yo-juhlien jälkeen pois kotoa, sitten olikin jo pakko tilata lehti kun olo oli niin orpo ilman sitä. Tottahan netistä näkee tärkeimmät uutiset, mutta ei se ole silti ollenkaan sama juttu :'(

Mie en myöskään osaa aloittaa päivää ilman lehteä.. sen takia olen tilannut Lapin Kansaa aina, kun on jokin tarjous tullut.. nyt on menossa puolen vuoden tarjous.. kestotilausta en ole laittanut, koska se tuntuu joskus kalliimmalta kuin nää määräaikaiset.. joskus on ollut päiviä, että lehteä ei ole tullut ja silloin on ollut kyllä todella orpo olo.. opiskelijana sain alennuksella, mutta asuinkin aluksi yksin ja sitten kun miehen kanssa muutettiin yhteen, sain edelleen opiskelija-alennuksella, koska mieskin oli opiskelija.. mieheni on joskus sanonut, että netistähän ne uusimmat uutiset saa, mutta se että saa aamupalalla keskittyä lehteen ja rauhassa lukea sitä, on hyvä aloitus päivälle..

Yhteistyössä